2777
2789
عنوان

جاریم

368 بازدید | 19 پست

امشب عروسی بودیم عروس خوشگل نبود همشم لبخند بادهن بسته میزد یجورایی حالت نازکردنش اونجوری بود 

یهوجاریم پیشم نشسته بود گفت مث تو ناز میکنه خیلی بدم اومد😒گاهی خیلی قاطی میشه ازاینجورصحبتا میکنه درحالی من رسمیم باهاش دیگه منم بدم اومده بود ولی نشون ندادم یکم گذشت صحبت کرد منم ادای لهجشو شوخی شوخی دراوردم یه لحظه جاخورد😂 بدم میاد آدمایی که اونقدنمک میریزن   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


افرین چه نچسبه

اصلا من ازش بزرگترم بدم میاد ازاین حرکتاش ده سال ازش بزرگترم نمک میریزه گاهی تاباهاش گرم میگیری 

یسری هم من شوهرخواهرشوهرمو چون احترام میزارم روم نمیشه اسمشو خالی صدا بزنم بالهجه خودمون عمو فلانی میگم  برگشت مسخره کرد گفت بگو دایی چرامیگی عمو حالا خود ما اصلا جدا ازلهجه شهر خودمون بعد دوبار لهجه تقسیم میشه هرطایفه یه لهجه ای داره لهجه جاریم اینا جز افتضاحترین لهجس همه مسخرش میکنن ما لهجه مون لهجه اصیل شهرمونه که باهاش میشناسنش اونقد بدم اومد از حرکتش گفتم ازاین به بعد منم بکوبمش

من خودم اونجوری میخندم دوس ندارم مشخص بشه ازاین بدم اومد عروس خوشگل نبود گفتم شاید منظوری داره

پس معذرت میخام فکر کردم توعم هم نظری با جاریت

جات بودم اونجا میگفتم چقد تو مراسم خودت توعم با ناز اومدنت مسخره شدی

اگه دیدی جوابتو ندادم درحدم نیستی وقتمو برا پیام دادن دوباره برات بزارم😏

پس معذرت میخام فکر کردم توعم هم نظری با جاریتجات بودم اونجا میگفتم چقد تو مراسم خودت توعم با ناز اوم ...

والا فوت کنی باد میبرش شورت پروتزی میپوشه تازه با پروتز یذره برجستش میکنه اونقد نحیفه  واسم صاحب نظر شده 

پس معذرت میخام فکر کردم توعم هم نظری با جاریتجات بودم اونجا میگفتم چقد تو مراسم خودت توعم با ناز اوم ...

ولی وقتی لهجشو مسخره کردم قیافش دیدنی بود 😂 رو لهجشون خیلی حساسن میریم بیرون تفریح اینا کتابی به چوب  میگه هیزم بیارید 🤣🤣روش نمیشه لری بگه چوب بیارید

ولی وقتی لهجشو مسخره کردم قیافش دیدنی بود 😂 رو لهجشون خیلی حساسن میریم بیرون تفریح اینا کتابی به چو ...

دارم از این جاریا 😆😆😆😂😂همه کلمات رو اشتباه میگه خودش بعد جالب اینجاس همه رو هم مسخره می کنه 

خدایا هرکی بچه نداره دامنشو سبز کن❤️نی نی منم سالم برام نگهدار❤️الهی آمین ☺️
ولی وقتی لهجشو مسخره کردم قیافش دیدنی بود 😂 رو لهجشون خیلی حساسن میریم بیرون تفریح اینا کتابی به چو ...

من اینطور میپسندم که فرهنگ خودشو بجا میاره و رد نمیشه 

ولی اینک یکیو مسخره میکنه بعد به یکی دیگ نسبت میده خوشم نمیاد

اگه دیدی جوابتو ندادم درحدم نیستی وقتمو برا پیام دادن دوباره برات بزارم😏

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز