بچه ها منو وآبجی ایم دوقلو ایم بعد میخواستیم ماز ثبت نام کنیم الماس اش
بعد گفتن باید دوتا ثبت نام کنیم ما میتونیم با یک الماسم کلیپارو ببینم ولی الان آزمونارو نمیتونیم باهم بدیم بنظرتون چیکار کنیم میتونیم یک الماس بگیریم ویک آزمون ولی هزینه اش زیاد میشه