2777
2789
عنوان

خیلی غصه دارم

115 بازدید | 5 پست

فردا اولین سالگرد ازدواجونه مامانمم اینا چند روزی هس رفتن تهران پیش داداششم ک مجرده هی ب ما گفتن بیاید شوهرم اولش گف میزیم بعد زد زیز قولش فردا هم خواهرم اینا میخوان برن منم دوس داشتم پیسشون باشم اعصابم خورده حالم از عید بهم میخوره

بهش میگم حداقل ی جایی بریم سالگرد ازدواجون

همش خونه خونه

خوشبحال کسایی ک شوهراشون پایه گردش و تفریح

خیلی دل مرده ام

نمیدونم چکارکنم

برای پیشرفت زندگیمون و خونه دار شدنم به این زودی صلوات بفرستین لطفا😣دلم میخواد خونه دار بشم خدا.خداروشکر خونه خریدیم فقط بتونیم قسط وقرضمونو به مامانم بدیم 

شايد نتونه يا شرايطش نباشه

الكي سالگرد ازدواجتونو بهم نزن

خودت جشن بگير يا بيرون دعوتش كن كه ياد بگيره😕😕

یه آرزوی قشنگ برای تک تکتـون 🌺🍃 الهـی یهویی اتفاق بیفته تمامِ اون چیـــــزی که دل مهربونتون میخواد🌺🍃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون نبردتت پیش مامانت اینقدرغصه داری😶بنظرم اوقات خودتت روتلخ نکن بیشین زندگیت روکن😇

اره خیلی دوس داشتم منم برم

میگ خونه ب خونه فایده تداره

میگم حداقل ببرم سفر

اولین سالگرد ازدوجمون ی خاطره بساز مثل بقیه

برای پیشرفت زندگیمون و خونه دار شدنم به این زودی صلوات بفرستین لطفا😣دلم میخواد خونه دار بشم خدا.خداروشکر خونه خریدیم فقط بتونیم قسط وقرضمونو به مامانم بدیم 

سلام سلام سلام صدتا سلام به روی ماهتون نمیدونم این چه سایتیه

ازکجا اومده توموبایلمو از این برنامه چه سودی میشه برد..؟؟؟ شیما خانووووم سلام شما خوبید من نمیدونم به شما دارم پیام میدم یاشخص دیگه‌ای امیدوارم( ه 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز