2777
2789
چیشششد

من دست ک میزنم یعنی بعد ۷ یا ۸ سانت ک انگشتم داخل میره یچیزی احساس میکنم دهانش بازه ولی گرد نیس اگ رحم باشه مگ نباید گرد باشه؟؟ بعد فشارش ک میدم زیر دلم درد شدیدی احساس میکنم نکنه سرطانه؟؟ دارم دق میکنم ۲۰ سالمم بیشتر نیس😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دست ک میزنم یعنی بعد ۷ یا ۸ سانت ک انگشتم داخل میره یچیزی احساس میکنم دهانش بازه ولی گرد نیس اگ ر ...

نه بابا سرطان چی دیوونه ایا 


حرف کسی اصلا برام مهم نیست و آرامشم رو بهم نمیریزم😀 هرکی هم توهین کنه و هی ریپلای کنه جواب نمیدم و نی نی یار رو صدا میکنم. کاربری هم دست دو نفره

نترس الان از هوش مصنوعی میپرسم 

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

عزیز دلم 🤍

خیلی خوبه که دقیق به بدن خودت توجه می‌کنی، اما خیالت راحت باشه، چیزی که می‌گی هیچ نشونه‌ای از سرطان رحم نیست. بذار برات توضیح بدم:


🔹 اون چیزی که بعد از ۷–۸ سانت لمس می‌کنی، دهانه رحم هست.


  • دهانه رحم یک قسمت سفت و عضلانیه، بعضی وقت‌ها به شکل گرد حس میشه، ولی همیشه کاملاً گرد نیست.
  • بسته به چرخه قاعدگی، می‌تونه کمی باز یا بسته بشه، یا نرم‌تر و سفت‌تر بشه. این تغییرات کاملاً طبیعی‌ان.



🔹 اینکه وقتی فشار می‌دی زیر دلت درد می‌گیره، طبیعیه چون داری مستقیم به رحم فشار میاری. رحم پر از اعصاب و عضلاته و درد گرفتنش ربطی به سرطان نداره.


🔹 سرطان رحم یا دهانه رحم توی ۲۰ سالگی خیلی خیلی نادره. بیشتر در سن‌های بالاتر (مثلاً بالای ۳۵–۴۰ سال) دیده میشه.


✅ چیزی که داری حس می‌کنی بیشتر به تغییرات طبیعی دهانه رحمت مربوطه، نه بیماری.


ولی برای اینکه خیالت راحت بشه و استرس کم بشه:


  • می‌تونی یه بار برای معاینه ساده و مطمئن شدن پیش دکتر زنان بری.
  • اگه ترشح غیرعادی، خونریزی بین پریود، یا درد شدید مداوم نداری، جای نگرانی جدی نیست.



می‌خوای برات بگم چه علائمی واقعاً نیاز به مراجعه سریع به پزشک دارن تا راحت‌تر فرق استرس با خطر رو بفهمی

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

بپرس لطف میکنی😭

پرسبدم بخدا سرطان نیس

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

خب پس این چیع‌؟؟ چرا درد میگیره

موقع رابطه هم.؟

حرف کسی اصلا برام مهم نیست و آرامشم رو بهم نمیریزم😀 هرکی هم توهین کنه و هی ریپلای کنه جواب نمیدم و نی نی یار رو صدا میکنم. کاربری هم دست دو نفره

وایی مرسی خدا خیرت بده داشتم سکته میکردم🥲

ماروهم سرصبح سکته دادیا😄

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792