2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حس تنهایی میکنی ؟

شخصیت خودم و آقای ع؟

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

ی حس مهربونی ازت خیلی پر رنگ دور قلبت

اقای ع چطوره؟

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

ارتبط نمیتونم بگیرم ولی ی جوری حس میکنم باورش ب برتری


امس کاملش عبدالله 

یعنی چی باورش به برتری؟یعنی خودشو بالاتر میبینه؟

@alishah66‍ 

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

ارتبط نمیتونم بگیرم ولی ی جوری حس میکنم باورش ب برتری

نمیتونم درخواستونو قبول کنم اگر میتونید همینجا بگین🙏🏼🙏🏼

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

میشه درخواست منو قبول کنی؟؟

حس ششم نیستماااا اوکی

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792