2777
2789
عنوان

چرا گفتم

106 بازدید | 10 پست

تو همکارها ماهممون چون از شهرستان اومدبم مستاجریم من خونم یه منطقه اس تو بالاشهره ولی خیلی کوچیکه گفتم ۳۰ متره 

اونها هم گفتن با رهنی که تو دادی میتونستی بیای  مرکز شهر با خونه  بزرگتر بیای و اینها منم کفتم خواستم عوض کنم شرایط امسال فرق داشت کلا مستاجر پیدا نمیشد 

اونها هم گفتن خب از امروز بزار تو دبوار این حرفها 

راستش من خیلی پشبمون شدم چرا راستش رو گفتم 

چرا واقعیت روگفتم میتونستم‌بگم خونم خوبه ۵۰ متره پارکینگ داره همه چی داره چقدر پشبمونم کاش یکم سیاست داشتم 

بخصوص اینکه من اینها رو هر روز نمبینم گروه دیگه هستن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

درک میکنم، آدم نمی خواد دروغ بگه، تا حس آرامش بیشتری داشته باشه،

 ولی از عکس العمل های دیگران ودخالت هاشون هم ناراحت میشه

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.                          یا غیاث المستغیثین

درک میکنم، آدم نمی خواد دروغ بگه، تا حس آرامش بیشتری داشته باشه، ولی از عکس العمل های دیگران ودخالت ...

شما به عنوان یه خانم پخته من چکار کنم امشب انقد از خودم بدم اومد 

شما به عنوان یه خانم پخته من چکار کنم امشب انقد از خودم بدم اومد


به این فکر کن که زندگی یک گردش تکراریه، فراز ونشیبش برای همه هست.

اینکه بتونی تو سختی ها کم نیاری خیلی مهمه.

راستی هر روز یک بار صوت زیارت عاشورا برای آرامش معجزه میکنه،

صدقه هم هر چند ناچیز خوبه، مثلا وسایل اضافی اگر داری اهدا کن یا بنداز بیرون، انرژی مثبت میاد برات.

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.                          یا غیاث المستغیثین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز