قطعا نه
اگه میخوای آنزیم های بدنت بهم بخوره بزن....
لاغر میکنه، قطع کنی برمیگرده بدتر از قبل و یه بدن شبه دیابتی برا خودت میسازی که دیگه بلد نیست خودش انسولین رو متعادل کنه...این دارو و داروهای شبیهش برای دیابتی هاست...
بهترین کار ورزش و سالم خوری و رعایت میزان خوردنه
در بلند مدت جواب میگیری و نتیجه هم ماندگار میشه برات