2777
2789
عنوان

خیلی گریه کردم

202 بازدید | 10 پست

این ماه خیلی به بارداری امیدوار بودم.

هم داروهای جدید دکتر هم نکاتی که رعایت کردم..

دوروز از موعدم هم گذشت..خیلی امیدوار بودم.

چندساعت پیش یه لکه خون دیدم..خیلی دلم گرفت..

توکلی به خداست میدونم به وقتش منم مادر میشم‌‌.

فقط این صبر کردن برام خیلی سخته.. 

ازدست حرفای بقیه هم خودم خیلی اذیت میشم هم همسرم..

جوری که دوتامون سعی میکینم به جای شرکت تو بعضی جمع ها تنها باشیم توخونه..

خیلی نی نی دوست دارم..خییییلی💔



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزدلم ایشالا که به زودی مامان میشی گلم تاحالا به فرزندخوندگی فکر نکردی؟

باز باران با ترانه   با گوهر های فراوان.  می خورد بر بام خانه  یادم آرد روز باران  گردش یک روز دیرین   خوب و شیرین   توی جنگل های گیلان   کودکی ده ساله بودم   نرم و نازک   چست و چابک   با دو پای کودکانه   می دویدم همچو آهو   می پریدم از سر جو   دور میگشتم ز خانه   می شنیدم از پرنده   از لب باد وزنده   داستان های نهانی   راز های زندگانی   برق چون شمشیر بران   پاره میکرد ابر ها را   تندر دیوانه غران   مشت میزد ابر ها را   جنگل از باد گریزان   چرخ ها میزد چو دریا   دانه های گرد باران   پهن میگشتند هرجا   بس گوارا بود باران   به چه زیبا بود باران   می شنیدم اندر این گوهر فشانی   رازهای جاودانی   بشنو از من کودک من   پیش چشم مرد فردا   زندگانی خواه تیره خواه روشن   هست زیبا   هست زیبا   هست زیبا
۴۰ شب سوره حشر به نیت فرزند دار شدنبا اعتقاد کامل

راستش خودم حافظ کل قرآنم..همیشه هم با همه دل وجودم از خدا خواستم..به خصوص قنوت نمازم..همیشه هم ازاین دست چله ها حاجت گرفتم.

دوسه ماه پیش خیلی از حرفای بقیه اذیت شدم رفتم مشهد آروم بشم..اونجا کلی گیره دخترانه خریدم‌ باهمسرم تو حرم به بچه ها میدادیم  وقتی برگشتم خیلی حالم خوب بود..

الان دوباره مثل قبلم‌شدم..به هم ریختم..

. تاحالا سوره حشر رونخوندم به این نیت..ان شاءالله میخونم ممنونم❤️

عزیزدلم ایشالا که به زودی مامان میشی گلم تاحالا به فرزندخوندگی فکر نکردی؟

سنمون هنوز کمه..

همسرم گفت‌چندسال دیگه صبر میکنیم اگه نشد میریم پرورشگاه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز