2777
2789
عنوان

زن شلخته

| مشاهده متن کامل بحث + 4683 بازدید | 160 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من هر چند ساعت وقت بذارم بازم دخترم وسایل خونه و اسباب بازیاشو همه جا می‌ریزه و به پسرم چند بار باید ...

دقیقا منم اینجا گفتم مشکل شما رو دارم 

من به بچم تازگی میگم ریخت و پاش تو جمع کن .گاهی با تشویق گاهی هم با تهدید 

یه کامنت دارم در این مورد.الان عکس شو میزارم

 
روزی نیم ساعت برای تمیزی ظاهری خونه وقت بزاریم یک ربع هم تمیز کاری اساسی مثل جاروبرقی،یه روز سرویس و ...

من یک ساعت طول میکشه کل خونه رو جارو برقی بکشم ، پذیرایی ۴ تا فرش ۹ متری میخوره با آشپزخونه و دوتا اتاقا که اکثرا اتاقا رو دیر به دیر میکشم ولی خورده نون تو خونمون زیاد میشه بچه کوچیک هم ندارم ولی رو میز غذا خوری که غذا میخوربم میریزه زمین از اون طرف موقع آشپزی آشپزخونه پر آشغال میشه با راه رفتن میاد تو پذیرایی ، تو پذیرایی هم که رو مبل اکثرا تنقلاتی چیزی میخوریم میریزه زمین 

تو مثل یه خواب خوب فانتزی 
من فکر میکردم شلخته ام ولی اسی نه دیگه در این حد که خونه بازار شام بشه و ظرف کثیف زیر مبل پیدا کنم م ...

ببین چقدر سرم شلوغ بود که مادرشوهر دلش می‌سوخت میومد خونه من رو تمیز می‌کرد🤣

من اون‌موقع خیلی سرم شلوغ بود

میشد که یه هفته سفر کاری باشم

یا در روز ۱۲ ساعت به بالا سرکار باشم بعضی روزها رو 

بخاطر این واقعاً حوصله نداشتم و همسر سابقم هم اصلاً نظم نداشت و همکاری نمی‌کرد

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ببین چقدر سرم شلوغ بود که مادرشوهر دلش می‌سوخت میومد خونه من رو تمیز می‌کرد🤣من اون‌موقع خیلی سرم شل ...

اهان پس شاغل بودی گلم واقعا سخته با کار کردن بشه خونه رو هم تمیز نگه داشت

تو مثل یه خواب خوب فانتزی 
همون لحظه تو آشپزخونه جارو دستی بکش هرچند خودمم تو جارو دستی تنبلم😅

وای از جارو دستی کشیدن متنفرم یه بار حتما باید از این جارو شارژی ها بخرم بذارم تو آشپزخونه 

تو مثل یه خواب خوب فانتزی 
من یک ساعت طول میکشه کل خونه رو جارو برقی بکشم ، پذیرایی ۴ تا فرش ۹ متری میخوره با آشپزخونه و دوتا ا ...

البته متراژ خونه ها فرق داره و کلا مدل برنامه ها 

مثلا یه نفر میگه هفته ای یک بار کمد لباساشو مرتب میکنه یا اتو میکنه

اما من همون لحظه که لباسارو میشورم تا میکنم میزارم سر جاش آویزونی رو هم آویزون میکنم.معمولا پارچه هایی میخرم که بدونم ضد چروک هستن . بنابراین کمد لباسم رو نهایتا سالی دوبار مرتب میکنم .بیشتر از این نیاز نیست 

تمیزی خوبه ها اما اعتقادم اینه که جوونی یه زن نباید فدای بشور بساب بشه .قدر خودتونو بدونید

 
خودت پول جمع کن بخر. من دستام داغون شده از بس کار بیرون و خونه کردم ماشین ظرفشویی خیلی خوبه.

شاغل نیستم ۵۰ ، ۶۰ تومن چجوری جمع کنم بعد هم باید کابینت لینا رو خراب کنیم برا جای ماشین ظرفشویی 

من بدون دستکش نمیتونم به مواد شوینده دست بزنم دستام حساسه

تو مثل یه خواب خوب فانتزی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز