2777
2789
عنوان

یابام گفت

110 بازدید | 14 پست

تو درس نخوند که بی عرضه ای خنگی و گیجی همش بهم میگه خنگ و گیج میگه تو هیچی نمیشی دست خودت نیس هوشت کم ذهنت مشکل داره رفتی به خانواده مادرت هیچی بلد نیستی

ای کاش درکمم گنن افسردگی حاد گرفتم قفسه سینم میگیره سردرد گرفتم دلم میخواد خودم بکشم


اصلا چرا باید رتبم انقدر بد میشد اخه😭🥺💔

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

اخیی مگه رشته ات چیه

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخ اگه این رتبه تورو تو تجربی داشتم 😭

😂😭

خب من تجربی نیستم ولی به خدا انسانی هم تعدادش زیاده

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

امروز شروع کردم ایشالا سال دیگه این موقع بجای گریه بخندم

امیدوارم بتونی بخندی عزیزم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز