2777
2789
عنوان

پزشکی یا فیزیو❓️

88 بازدید | 6 پست

بعضیا میگن پزشکی سخته تا 7 سال بخونی میشی پزشک عمومی، چن سال تخصص میخونی تا متخصص شی 30، 35 سالت میشه

از طرفی هم میگن فیزیو زود بازده هس و درآمدش خوبه زود میرسی

نظرتون با این حال کدوم باکلاس تره؟👀🫠

به عنوان کسی که خودش تو این دو راهی قرار گرفت و نهایتاً رفت فیزیو ، میگم قطعا فیزیو.

ولی خدایی این سوال آخرت منطقی نیست.یعنی چی کدوم با کلاس تره ؟! خودت کدوم رو دوست داری این مهمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فیزیو تراپی خیلی خوبه من ازشون پرسیدم تقریبا بگم همه راضی بودن ولی پزشکی رو از هر کسی میپرسیدم میگفت ارزش نداره یا دانشجو بود یا پزشک عمومی اکثریت گفتن همینو  فقط دونفرشون گفت ما بازم برمیگشتیم همینو انتخاب میکردیم 

عضو گروه قد بلندا شدم 😂👈https://www.ninisite.com/discussion/topic/11223900/%d9%85%d8%a7-%d9%82%d8%af%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%d8%a7?page=1
فیزیو تراپی خیلی خوبه من ازشون پرسیدم تقریبا بگم همه راضی بودن ولی پزشکی رو از هر کسی میپرسیدم میگفت ...

نظرتون کدومش باکلاس تره؟ مثلا وقتی قبول شده بگن واه عجب رتبه ای قبول شده بهت داره😂

نظرتون کدومش باکلاس تره؟ مثلا وقتی قبول شده بگن واه عجب رتبه ای قبول شده بهت داره😂

جفتشون همینن اونی فیزیو خونده قطعا پزشکی راه دور میرسونده یا تعهدی رو قبول میشده از نظر خودمم فرقی نداره اونی فیزیوتراپی خونده درحد پزشک قبول دارم احترام میذارم پرستیژشون در یک حده

پزشکا همشون غمگینن اما فیزیو تراپ همیشه پر انرژیه آدم از جو مثبتشون حالش خوب میشه

من خودم کنکوریم و اینا رو هدف دار نگفتم

عضو گروه قد بلندا شدم 😂👈https://www.ninisite.com/discussion/topic/11223900/%d9%85%d8%a7-%d9%82%d8%af%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%d8%a7?page=1
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز