ببین من داشتم قرص فقط گیرنده های عصبیو میزاره تو حالت اسلوموشن من میخوردم بازم اضطرابم سر جاش بود ولی انگار بدنم نمیتونست واکنش نشون بده خیلی عجیب و اذیت کننده بود. برای درمانش هیچ راهی جز اینکه یکیو داشته باشی و واقعا بهت توجه کنه و حرفتو باور کنه که ادا درنمیاری نیست