رزیتا4459 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 618 عنوان مریضی 69 بازدید | 10 پست کیا میشه من مریضی رنج میبرند تا امید. شدن 1404/06/15 | 00:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سیمین_مینو عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 11362 من روزهای خیلی سختی رو دارم میگذرونم. ولی دلم روشنه. خدا قراره کمکم کنه 🥰نالمید نباش عزیزم. گل بهاری، بت تتاری، نبیذ داری، چرا نیاری؟
رزیتا4459 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 618 من روزهای خیلی سختی رو دارم میگذرونم. ولی دلم روشنه. خدا قراره کمکم کنه 🥰نالمید نباش عزیزم. انشالله ولی من خیلی خستم مشگل شما چیه
سیمین_مینو عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 11362 انشالله ولی من خیلی خستم مشگل شما چیه معلوم نیست هنوز عزیزم. گل بهاری، بت تتاری، نبیذ داری، چرا نیاری؟
سیمین_مینو عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 11362 انشالله که خیره آمین.توان حرکت ندارم. باید کولم کنن ببرن دستشویی. درد شدید دارم. اسپاسم خیلی شدید در پام. علتشو هم پیدا نکردن هنوز.شما چی؟ گل بهاری، بت تتاری، نبیذ داری، چرا نیاری؟
رزیتا4459 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 618 آمین.توان حرکت ندارم. باید کولم کنن ببرن دستشویی. درد شدید دارم. اسپاسم خیلی شدید در پام. علتشو هم پ ... من که سالهاست مشگل یبوست داشتم کلی دکتر رفتم درمان نشدم دیسک کمر داشتم اماه عمل کردم ولی هنوز درد شدید دارم ظاهر خوب نشدم خسته شدم از این زندگی
سیمین_مینو عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 11362 من که سالهاست مشگل یبوست داشتم کلی دکتر رفتم درمان نشدم دیسک کمر داشتم اماه عمل کردم ولی هنوز درد شد ... منم دیسک کمر دارم.عزیزم اعصابتو آروم کن اگه میتونی. بیشتر دردت میره. گل بهاری، بت تتاری، نبیذ داری، چرا نیاری؟
رزیتا4459 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 618 منم دیسک کمر دارم.عزیزم اعصابتو آروم کن اگه میتونی. بیشتر دردت میره. آره ولی نگرانم عمل خوب نبوده دوباره کارم به عمل بکشه دیگه توان ندارم افسردگی گرفتم خوانواده اذیتم میکنن
سیمین_مینو عضویت: 1399/03/23 تعداد پست: 11362 آره ولی نگرانم عمل خوب نبوده دوباره کارم به عمل بکشه دیگه توان ندارم افسردگی گرفتم خوانواده اذیتم می ... عزیزم. اعصابتو آروم کن، خوب میشی.دکتر قرص آرامبخش نداده بهت؟ گل بهاری، بت تتاری، نبیذ داری، چرا نیاری؟
رزیتا4459 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/22 تعداد پست: 618 عزیزم. اعصابتو آروم کن، خوب میشی.دکتر قرص آرامبخش نداده بهت؟ چرا عزیزم ولی خیلی بازم استرس دارم