2777
2789

چرا نشه؟ 

فامیل کیه که ازش خجالت بکشم 

و اگر من زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو به جای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی، برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام چایت را بنوش و به یاد من کیک نارنج بپز و بدان که مرگ مرا از رنجی بزرگ رهاند

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله 

به اونا مربوط نیست تو تلاش خودت رو کردی و این ته تلاشت بوده نهایتش سال دیگه بیشتر تلاش می‌کنی اصلا ناامید نشو

تا حد ممکن تو بحثهایی ک تهش نظر هیچکس عوض نمیشه صحبت نکنیم مدرک تحصیلی به تنهایی نمیتونه ارزش کسیو تعیین کنه بستگیبه سن اون ادمم داره که نسبت به سنش به چیا رسیدهمثلا نمیشه از ی جوون ۱۸ ساله توقع لیسانس داشت!کسی ک تصمیم گرفته دیگه پیشرفتی نکنه و تلاشی نکنه فرق داره با کسی ک داره تلاششو میکنه

من دوتا کنکور داده بودم 

تجربی هشت هزار شده بودم 

زبان ۸۵۰ 

نه اون سه رقمی رو گفتم 

نه اون یکی رو 

کلا گفتم بد نبود حالا تا ببینم انتخاب رشته کنم چی میشه 

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
من دوتا کنکور داده بودم تجربی هشت هزار شده بودم زبان ۸۵۰ نه اون سه رقمی رو گفتم نه اون یکی رو کلا گف ...

منم همین گفتم ولی این لجاجتی که این داشت اگه من داشتم رتبه۱کشور بودم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

منم همین گفتم ولی این لجاجتی که این داشت اگه من داشتم رتبه۱کشور بودم

تو هم مقاومت کن تا بفهمه بهش ربطی نداره

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
بله به اونا مربوط نیست تو تلاش خودت رو کردی و این ته تلاشت بوده نهایتش سال دیگه بیشتر تلاش می‌کنی اص ...

یعنی هیچی قبول نمیشم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز