2777
2789

بستگی به خودت داره،  من لبام کوچیک و بی رنگ بود جوری که همیشه بهم میگفتن یه آزمایش بده شاید کم خونی،  از طرفی از ژل هم متنفرم، سه سال پیش شیدینگ کردم خیلی راضی بودم الان دوباره میخام انجام بدم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی به خودت داره، من لبام کوچیک و بی رنگ بود جوری که همیشه بهم میگفتن یه آزمایش بده شاید کم خونی، ...

روی لب از جلو طاهر بدی نداره ؟ میتونم بپرسم کجا انجام دادید 

روی لب از جلو طاهر بدی نداره ؟ میتونم بپرسم کجا انجام دادید

نه نداره،  منم برای همین ظاهر بد ژل نمیزنم،  فکر کن رژ زدی پررنگ،  سه چهار روز اول ورم میکنه و با نی اب بخور،  بعد تا یکماه هم پررنگ هست مشخص، دوست نداشتی میتونی ماسک بزنی،  من اداره ماسک میزدم ولی بیرون نه، ماه اول فقط

آرایشگاه رفتم، مشهد هستم

اتفاقا من میخواستم کم رنگ و کالیاسی بزنم کت مشخص نباشه خوب شد گفتید

نه عزیزم حیف هزینه ست،  صورتی و کالباسی هیچ رنگدانه ای نداره، شش ماه بعد باز انگار لب خودته،  گوشتی و قرمز درسته اولش تابلوعه،  ولی بعد ماندگاریش بیشتره و قرمزیش میپره لبات خوشرنگ تر میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز