2777
2789
منم مث تو دوسال با یکی بودم هرچی گفت کوتاه اومدم حرف حرف خدم نبود الان پشیمونم آخرشم ولم کرد اگ جسار ...

ارع نباید روبدی بهشون از خودگذشتگی کنی باختی  میرن خیانت میکنن بهمون میخندن بعدش  خاستگاری بیاهم نیستن  فقط میخان باشی براستفاده   الان پس اگ رفت بگم برو  اخه میگ خیانتکاری ک نمیدی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان ارع متاسفانه

حیف حیف ک عمرمون میزاریم برااینا  باید فقط بگی خاستگاری نخاست ولش کنی  میدونی اخه وابستمون میکنن  بعدکات سخته من دیشب قهرکردم میخاستم بمیرم  میخام ی بار براهمیشه قوی بشم  اگ رفتم ک رفت 

نده، اول تکلیفت رو با خودت مشخص کن... بگو نمیدم کات کن، رابطه ای که انقدر مسخره بخواد کات بشه بذار بشه و اینکه این رلت هیچ وقت نمیاد خواستگاریت ، پس خودت رو حروم آدمای بی ارزش نکن

خواستگاری بوده بی ناموسی ک نکرده 

خیانت هم نیست این حرفا چیه آخه

آدم خط شخصی خودشو چرا باید بده ب دوست پسرش ک چی!

رد دادن ملت

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی
نده، اول تکلیفت رو با خودت مشخص کن... بگو نمیدم کات کن، رابطه ای که انقدر مسخره بخواد کات بشه بذار ب ...

واقعا؟؟؟ اره قشنگ مشخصه دنبال بهونه هست بره میگم خاستگاردارم ببینم چکارمیکنه میگ خیانتکاری جای اینک بباد جلو  فقط دنبال ی اتوهست میگ اعتماد ندارمو فلان  من یکسال هیچ خطایی نکردم  ولی الان مطمعن شدم نمباد نمیخاد  میترسم ابروموببره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز