2789
عنوان

بیاین عکسسیسسس

143 بازدید | 13 پست

بچها میخام لباس زیرررر بخرم بعد از همشون خوشم میاد نمیتونم انتخاب کنم ازشونننننن من فقط دو ست میخام اینا همشو یجور قشنگن

بنطرتون عکس بزارم نی نی یار اجازشو میده؟؟؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مدلهای متاهلی با مجردی فرق میکنه اخهکدومی خودت؟

مجردمممم ازین فانتزیا نیستا اسفنجی ستاس که جدید ترند شدن قشنگنننن و این مدل دیسکوییا مونده چ رنگو چ طرحی بگیرم اخه واقعنم گرونن نمیشه چندتا چندتا گرفت

وااای منم عاشقشونمخیلی نازن و گرون ولی

یه طرح سنتی پتی داشت با یدونه کیتی که عاشقشون شدددم

بعد شرتاشونم ازین لامبادا قشنگاااااا بود دیسکوییم قرمز براقش بود با مشکی مخملشششش

یدونم توری بنفش بود ازینا که تورش طرح پروانس بعد شرتشم لامباداس

بنظرت ازین پنجتا دوتاشو بخرم که دلو نزنه کدوما باشه؟

یه طرح سنتی پتی داشت با یدونه کیتی که عاشقشون شدددمبعد شرتاشونم ازین لامبادا قشنگاااااا بود دیسکوییم ...

ستش چنده؟

سلیقه من اون بنفش توریه و کیتیه چون خیلی دوسش دارم

میشه عکساشو برام بفرستی؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز