2777
2789

این چه مقایسه ای بود خدایاااااااا .

نی نی سایت و تاپیکاش🤣

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جدی می‌فرماییدالان داری کویک رو با زانتیاااااا مقایسه میکنی من که یه زنم و زیاد سر در نمیارم می‌دونم ...

حالا سلطان هم نیست دیگه .خیلی ساله تولید نمیشه و قدیمی هست ولی خب به قول شما با کوییک دیگه نباید مقایسه میشد🤣

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

زانتیارو با لاشی کوئیک مقایسه میکنی ؟؟؟

خسته نباشی

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز