mamnhjgg5566 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/16 تعداد پست: 5223 عنوان اقا بیا 92 بازدید | 8 پست سلام اگه یه درس پاس نشی رد میشی ؟ تعلیق 1404/06/13 | 10:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shadmehramm عضویت: 1403/09/10 تعداد پست: 3529 درس رو میفتی . ترم بعد باید برش داری دوباره اگه امضامو میخونی .برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج). 🌸
niii8iiii عضویت: 1402/07/03 تعداد پست: 16581 فکر کنم اگه ۷ باشه میشه زد تک ماده زیر هفت نمیشه فقط دوتا درسوالبته مال زمان ما مربوط به دوره قاجاره اینجوری بود الان نمیدونم
niii8iiii عضویت: 1402/07/03 تعداد پست: 16581 درس رو میفتی . ترم بعد باید برش داری دوباره من فکر کردم مدرسه رو میگه
mamnhjgg5566 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/16 تعداد پست: 5223 فکر کنم اگه ۷ باشه میشه زد تک ماده زیر هفت نمیشه فقط دوتا درسوالبته مال زمان ما مربوط به دوره قاجاره ... فقط یه درس فکر کنم قبول کنه اخه فقط یه درسه اینقدر درس خوندم تعلیق
niii8iiii عضویت: 1402/07/03 تعداد پست: 16581 فقط یه درس فکر کنم قبول کنه اخه فقط یه درسه اینقدر درس خوندم مدرسه میری یا دانشگاه
shadmehramm عضویت: 1403/09/10 تعداد پست: 3529 من فکر کردم مدرسه رو میگه خخخ ن توی مدرسه پاس نمیگن . میگن تجدید شد . پاس توی دانشگاهه اگه امضامو میخونی .برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج). 🌸