rae1402 مدیر استارتر عضویت: 1401/06/13 تعداد پست: 1702 عنوان کالابرگ 3330 بازدید | 16 پست مرحله چهار قراره واریز بشه؟ 1404/06/13 | 07:50 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1383mj عضویت: 1403/05/01 تعداد پست: 2981 خوشبحال دهک ۱ تا ۳ هست فقطوالا مارو گذاشتن دهک ۷مرحله سوم قطع شد برامونچهار هم تعلق نمیگیره
rae1402 مدیر استارتر عضویت: 1401/06/13 تعداد پست: 1702 خوشبحال دهک ۱ تا ۳ هست فقطوالا مارو گذاشتن دهک ۷مرحله سوم قطع شد برامونچهار هم تعلق نمیگیره مگه برا یک تا سه میخواندواریزکنن
بانویمادر1368 عضویت: 1403/07/01 تعداد پست: 248 خوشبحال دهک ۱ تا ۳ هست فقطوالا مارو گذاشتن دهک ۷مرحله سوم قطع شد برامونچهار هم تعلق نمیگیره من اخبار گوش کردم گفت برای هفت دهک هست فقط مثل همون دفعه قبل به ترتیب میدن باید صبر کنیم
asenajoon عضویت: 1398/02/30 تعداد پست: 10266 خوشبحال دهک ۱ تا ۳ هست فقطوالا مارو گذاشتن دهک ۷مرحله سوم قطع شد برامونچهار هم تعلق نمیگیره ما هم بخدا نه خونه داریم نه ماشین نه زمین... فقط ی کارتخوان داریم حساب شوهرمم قبلا زیاد کار کرده...دهکمون هشته
ریحان_6 عضویت: 1404/01/05 تعداد پست: 3257 خوشبحال دهک ۱ تا ۳ هست فقطوالا مارو گذاشتن دهک ۷مرحله سوم قطع شد برامونچهار هم تعلق نمیگیره دهک یک تا سه کدومان چجوریه این دهک بندیا
شااد عضویت: 1403/08/23 تعداد پست: 8073 ۱تا۷میدن از امروز شروع ۱تا۳ ...... 💍همسراقامحسنم🛑درخواست ندین 🛑.فوق لیسانس عمران نقشه برداری👷
1383mj عضویت: 1403/05/01 تعداد پست: 2981 مگه برا یک تا سه میخواندواریزکنن اره بابا نخوندی مگه؟!۱ تا ۳ فقط همیشه میگیرن کالابرگ رو ما ۴ بودیم یهو شدیم ۷ و کلا قطع کردن
1383mj عضویت: 1403/05/01 تعداد پست: 2981 دهک یک تا سه کدومان چجوریه این دهک بندیا فکر کنم اوناییکه فقط با یارانه امرار و معاش میکننو نه شغلی نه خونه ای و نه ماشینی ندارن
سلام_بچه_ها_79 عضویت: 1402/10/22 تعداد پست: 1621 فکر کنم اوناییکه فقط با یارانه امرار و معاش میکننو نه شغلی نه خونه ای و نه ماشینی ندارن ن من آدم دیدم هم خونه هم ماشین هم پس انداز دهک ۳ هس
rae1402 مدیر استارتر عضویت: 1401/06/13 تعداد پست: 1702 ن من آدم دیدم هم خونه هم ماشین هم پس انداز دهک ۳ هس چه بی عدالتی
ریحان_6 عضویت: 1404/01/05 تعداد پست: 3257 فکر کنم اوناییکه فقط با یارانه امرار و معاش میکننو نه شغلی نه خونه ای و نه ماشینی ندارن عمه من هم خونه دارن هم ماشین ولی گفتن دهک سه هستن کهتعدادشون ۶نفره فکر کنم بر اساس تعداد نفرات خانوادس
1383mj عضویت: 1403/05/01 تعداد پست: 2981 ن من آدم دیدم هم خونه هم ماشین هم پس انداز دهک ۳ هس چقققققققددددددررررررر ناعدالتی دیده میشهعزیزم ما نه خونه نه ماشین داریمماهانه با ۱۰ تومن حقوق فروشندگی میگذرونیم مارو گذاشتن دهک ۷
pardg عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 253 ۱تا۷میدن از امروز شروع ۱تا۳ ...... الان برا شما واریز کردن خرید کردین