2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اون ابکیه میسوزونش. فقط باید دور زیگیل اول کرمو بزنی چون اون محلول به جاهای دیگم بخوره میسوزونه 

از سخنان پیامبر :  هر جا که بدکاران حکمروا باشند و نابخردان را گرامی بدارند، باید منتظر بلایی بود . 

من بچه بودم کف پام یه دونه بود اون محلول ابکیو میزدم یه ماهم طول کشید تا بره 

از سخنان پیامبر :  هر جا که بدکاران حکمروا باشند و نابخردان را گرامی بدارند، باید منتظر بلایی بود . 

عزیزم یه دارویی هست راستش اسمشو نمیدوتم ولی داروخانه رو بگی بهت میده میزنی روی زگیل لایه لایه بلندش میکنه 

اگرم اون قسمتی که زگیل داره روبذاری توی برف یا یخ نگه داری مث فریز اتفاق میوفته خبلی خوبه میسوزونتشون کامل

اگر براتون مقدوره واسه خوشبختی و عاقبت بخیری دنیا واخرت  همه مردم و جوونا از جمله خودم دعاکنین❤🧡
من بچه بودم کف پام یه دونه بود اون محلول ابکیو میزدم یه ماهم طول کشید تا بره 

اره دقیقا منم منظورم همین محلول آبکیست 

اگر براتون مقدوره واسه خوشبختی و عاقبت بخیری دنیا واخرت  همه مردم و جوونا از جمله خودم دعاکنین❤🧡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز