zozokhanom مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 2652 عنوان روانشناسی 155 بازدید | 6 پست اگه دانشجو روانشناسی هستین راضین ؟ دانشگاه آزاد ترمی چنده ؟ 1404/06/10 | 18:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yara18 عضویت: 1402/02/01 تعداد پست: 2718 دانشجو روان نیستمولی فردا یه امتحان داریم: روانشناسی رشدخیلی زیاد و سخته😭
daryadel315 عضویت: 1404/06/04 تعداد پست: 14 من ارشد روانشناسیم این ترم تموم شد البته پیام نور. خوبه سخت نبود هزینه ی پیام نورم زیاد نبود روانشناسی
رویاپرداز_گشاد عضویت: 1404/05/02 تعداد پست: 618 سلام عزیزم خوبین تو تاپیک کار دانشجویی قهوه رو پیشنهاد دادینخودتون دانشجویید؟ میشه بیشتر توضیح بدین دقیقا چیکار کنم که ازین طریق پول درارم؟ دستگاه اسپرسو ساز بگیرم صبحها قهوه بفروشم درسته؟ خدایا شکرت شکرت شکرت هزار بار شکرت
zozokhanom مدیر استارتر عضویت: 1404/02/23 تعداد پست: 2652 سلام عزیزم خوبین تو تاپیک کار دانشجویی قهوه رو پیشنهاد دادینخودتون دانشجویید؟ میشه بیشتر توضیح بدین ... آره میتونی دستگاه بگیری درست کنی اول فقط آب جوش و چای و نسکافه داشته باش اگه فروش خوب بود دستگاه بگیر
leilaxazadi عضویت: 1405/01/22 تعداد پست: 253 راضی هستم ولی آنچه فکر میکنی نیست خیلی سخته و فرسودگی شغلی داره مشکلات زمینی راه حل های زمینی دارند 🤍🌿 لیلا آزادی دانشجو روانشناسی بالینی داوطلب سامانه مدیریت بحران خودکشی اورژانس اجتماعی