2777
2789
عنوان

کنکور تجربی

110 بازدید | 9 پست

2 سال وقت دارم کنکورم 406

تو این 2 سال چجوری بخونم؟

یه سال دهم و نصف دوازدهم بخونم

سال دیگش یازدهم و نصف دیگه دوازدهم؟

امسال یازدهم ترمیم کنم سال بعدش دوازدهم؟

راهنماییم کنید رتبه خوبی میخوام زیر 2000

بالاخره شد اونیکه میخواستم...

عالیه بهترین موقع شروع کردن از یازدهمه نه عزیزم همین پایه ی خودتو بخون ازمون ختما شرکت کن و حتما برای نهاییت خوب بخون وقتتو با کلاسای الکی پر نکن ی مشاور خوب ی ازمون خوب و کتابایه خوب کافیه اک برای ریاضی خپاستی کلاس بری تست حیدری تشریحی و نهایی کرمی زیست الا رایگان داره فامیلی استادرو یادم نیست اما ی استاد داره عالیه

میشه برام دعا کنید صلاحم با خواسته ام یکی بشه و با کسی که دوسش دارم ازدواج کنم. کاربری دوممه🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عالیه بهترین موقع شروع کردن از یازدهمه نه عزیزم همین پایه ی خودتو بخون ازمون ختما شرکت کن و حتما برا ...

عه همین کار و میکنم پس 

مرسیییی❤

بالاخره شد اونیکه میخواستم...

عزیزم روزانه نرو که محروم بشی لااقل دانشگاه آزاد بزن بعد انصراف بده

دانشجوی پزشکی هستم.من رو در تاپیک های کنکوری و پزشکی تگ کنید.زود ازدواج کردم و.متاهل بودم ک کنکور دادم یکسال هم پشت کنکور موندم.لطفا دیگه سوالات کنکوری نپرسید لطفا ❤️... عاشق همسر فداکارمم..مهمترین ویژگی راستگویی و قلبم مهربونمه ..از آدمای بی ادب بیزارم..عاشق تابستون و شیر کاکائو

عه همین کار و میکنم پس مرسیییی❤

تو یک سال زمان خوبی داری برای قبولی رشته های تاپ

دانشجوی پزشکی هستم.من رو در تاپیک های کنکوری و پزشکی تگ کنید.زود ازدواج کردم و.متاهل بودم ک کنکور دادم یکسال هم پشت کنکور موندم.لطفا دیگه سوالات کنکوری نپرسید لطفا ❤️... عاشق همسر فداکارمم..مهمترین ویژگی راستگویی و قلبم مهربونمه ..از آدمای بی ادب بیزارم..عاشق تابستون و شیر کاکائو

عزیزم روزانه نرو که محروم بشی لااقل دانشگاه آزاد بزن بعد انصراف بده

ن خودم میخوام 406 کنکور بدم

تو یه سال نمیتونم رتبم و ب زیر 1000 برسونم

بالاخره شد اونیکه میخواستم...

ن خودم میخوام 406 کنکور بدمتو یه سال نمیتونم رتبم و ب زیر 1000 برسونم

ممکنه بعد از یک مدت خسته بشی ..البته من خودمو در نظر میگیرگ

دو سال فرسایشه..

اما انشالله شما پر اراده باشی عزیزدلم

دانشجوی پزشکی هستم.من رو در تاپیک های کنکوری و پزشکی تگ کنید.زود ازدواج کردم و.متاهل بودم ک کنکور دادم یکسال هم پشت کنکور موندم.لطفا دیگه سوالات کنکوری نپرسید لطفا ❤️... عاشق همسر فداکارمم..مهمترین ویژگی راستگویی و قلبم مهربونمه ..از آدمای بی ادب بیزارم..عاشق تابستون و شیر کاکائو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز