2777
2789
عنوان

بارداری

102 بازدید | 12 پست

دوستان سلام ببخشیدمن سوال زیادمیپرسم الان میخوام نظرتونوبدونم من ۱۰سال سابقه نازایی داشتم والان شکرخداباردارم بارداریمم تحت نظردکتروباآممول تقویت شدم وطبیعی باردارشدم الان هفته سیزدمم سونوهام همش نرمال بوده یعنی ازضربان قلب گرفته تاغربالگری که ۱۰روزپیش دادم وخوب بودجفتم فوندال بودطول سرویکسم ۵۰میلی بودکلاعالی بودولی نمیدونم چرامیترسم اصلاجرات نمیکنم ازخونه تکون بخورم حتی دکترمم بهم گفته که راحت باشم مشکلی ندارم حتی گفت میتونی ورزشم بکنی ولی من خودموتوخونه حبس کردم وبه خاطرهمینم هرروزم مثل یه سال ازم میگذره 

تعداد رای : 0
نظرسنجی
۱
0
0%
۲
0
0%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه من همش توخونه نشستم دیگه خسته شدم شماچی استراحتتون درچه حدبود

والا منم همش خونه بودم تا هفته ۱۶ ..ولی بعد اون دیگه بیرون رفتم

خدایا با تمام وجودم دوست دارم ممنون که توی تک تک لحظات در کنارمی  
آخه من همش توخونه نشستم دیگه خسته شدم شماچی استراحتتون درچه حدبود

در حدی ک خونه مادرم با اژانس میرفتم و برمیگشتم 

خدایا با تمام وجودم دوست دارم ممنون که توی تک تک لحظات در کنارمی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز