2777
2789

عزیزم نخور معتادش میشی


اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَـ الفَرَج اَدرِکنی یامَهدی🌱 می‌خواهید از گناه بدتان بیاید؟ تا می‌توانیـد یاد #امـام‌زمـان‌'عج' باشید! آرام آرام از گناه بدتان می‌آید و حالتان عوض می‌شود. شب‌ها قبل از خواب با آقا صحبت کنید -آیت‌الله‌قرهی💖🌱 امام زمان (عج) :   به محـــبینِ مــــن بگو : آن لحظـــه کــه احــساسِ تنهــایی مـــی‌کنید تنهــا چــیزی کــه شــما را آرام می‌کند ، مــن هستم...💗🌼🍃لطفا تو تاپیکای ختم قرآن و صلوات و تاپیکهای مذهبی تگم کنین ممنون🌹

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

 من دو سال خوردم ... کلوپرامین ... آسنترا ... البته برای وسواس فکری ... میتونم بگم فقط اوایل مصرف احساس میکنی بهتر شدی .. زمان که بگذره فقط بهش عادت میکنی ...  و اگه نخوری حالت خیلی بد میشه از لحاظ عصبی

یعنی بدون اون خوشحال نمیشم؟خب خطرناک نیس غمگینی و ناراحتی؟ خیلی عذاب اوره


من طبق تجربه های اطرافیانم گفتم نمیدونم حالاولی چجوریه

اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَـ الفَرَج اَدرِکنی یامَهدی🌱 می‌خواهید از گناه بدتان بیاید؟ تا می‌توانیـد یاد #امـام‌زمـان‌'عج' باشید! آرام آرام از گناه بدتان می‌آید و حالتان عوض می‌شود. شب‌ها قبل از خواب با آقا صحبت کنید -آیت‌الله‌قرهی💖🌱 امام زمان (عج) :   به محـــبینِ مــــن بگو : آن لحظـــه کــه احــساسِ تنهــایی مـــی‌کنید تنهــا چــیزی کــه شــما را آرام می‌کند ، مــن هستم...💗🌼🍃لطفا تو تاپیکای ختم قرآن و صلوات و تاپیکهای مذهبی تگم کنین ممنون🌹

اسنترا نوشت

حالا بخور اسنترا رو ممکنه خیلی متخصص ها میدن 

ولی اگه خوب نشدی اصولی برو پیش روانپزشک

انلاین هم میتونی ویزیت بشی که تا مطب نری هزینشم کمتر میشه 

اصلا هم قرصاش اعتیاد نداره من الان پونزده ساله میرم دوبار تا حالا دارو خوردم یکی دو سال و بعدم قطع شده تموم شده رفته

یعنی بدون اون خوشحال نمیشم؟خب خطرناک نیس غمگینی و ناراحتی؟ خیلی عذاب اوره


از قرض اعصاب خطرناک تر نیستن 

راه حلش قرص اعصاب نیست ترو خدا گوش کن به حرفم طبق تجربه بقیه س که میگم

اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَـ الفَرَج اَدرِکنی یامَهدی🌱 می‌خواهید از گناه بدتان بیاید؟ تا می‌توانیـد یاد #امـام‌زمـان‌'عج' باشید! آرام آرام از گناه بدتان می‌آید و حالتان عوض می‌شود. شب‌ها قبل از خواب با آقا صحبت کنید -آیت‌الله‌قرهی💖🌱 امام زمان (عج) :   به محـــبینِ مــــن بگو : آن لحظـــه کــه احــساسِ تنهــایی مـــی‌کنید تنهــا چــیزی کــه شــما را آرام می‌کند ، مــن هستم...💗🌼🍃لطفا تو تاپیکای ختم قرآن و صلوات و تاپیکهای مذهبی تگم کنین ممنون🌹

حالا بخور اسنترا رو ممکنه خیلی متخصص ها میدن ولی اگه خوب نشدی اصولی برو پیش روانپزشکانلاین هم میتونی ...

اها آخه بعضیا میگن چند تا چندتا دارو مینویسن خوابی همش

اها آخه بعضیا میگن چند تا چندتا دارو مینویسن خوابی همش

نه اصلا قرصاشون خواب اور نیست مگه خوابت مشکل داشته باشه بهت داروی خواب اور بدن 

اکثر داروهاشون همون سیتالوپرام و سرترالین هست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز