الان که دارم برات مینویسم دخترکم، ۳۶ هفته و ۱ روز هستی . یه دوران پر از چالش رو سه تایی گذروندیم. بابا عین پروانه دور من میچرخه. این روزا که دیگه داره نزدیک اومدنت میشه، بابا هم ذوق ش رو بیشتر نشون میده. رفته برات استخر بادی خریده تا با هم بازی کنید. 😍😍😍😍
و من هنوز در چالش های مختلف. منتظرم ببینم کسی من رو قبول میکنه برای معلمی یا نه. آخه همه میگن چون مهرماه تازه یه هفته س زایمان کردی ، نمیتونی بیای سر کلاس و راضی نیستن به حضور من خیلی. سپردم دوباره دست خدا. انشالله که خیر پیش بیاد برامون . به امید خدا. مهمترین چیز اینه که تو داری میای به خونه ی ما. بقیه ش همه حل شدنی هستند عزیزکم