2777
2789
عنوان

اینو بگم‌زشته❓

119 بازدید | 5 پست

صاحب کارم از‌ مرداد ابان و اذر سال پیش ۷تومن بدهکار بود ۳تومنشو با اصرار کرفتم 

الان از حقوق ۱۰تومنه۶داده میگه بقیشم فردا میده میترسم نده

نه بیمم نه هیچی

بگم بهش لطفا این ۴تومن به ۴تومن سال پیش نپیونده؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقدر راحت میشه حقتو خورد! چرا ۴ میلیون سال پیش تو نگرفتی؟ بعد میپرسی زشته؟!!! 

و…همیشه بر آن بودم دلی را نشکنم                                          اما وقتی به خود می نگرم                                                  تکه تکه ام…

بگو‌ پولتو بگیر آبان و آذر پارسال کجا و الآن کجا چرا اینهمه مدت نداده

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز