2777
2789
عنوان

دخترا میترسم

282 بازدید | 13 پست

بچه‌ها من امسال به دلیل یسری مشکلات نتونستم کنکور بدم و الان یه ماهی میشه شروع کردم با برنامه قلم چی پارسال هم پیش میرم،ولی خیلی میترسم که به اون چیزی که میخوام نرسم و خانواده‌مو ناامید کنم،میشه بگین چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به حرف کسی گوش نده و کلا یادبگیر برنامه هاتو به کسی نگی که برات حرف بزنن، خوت، همتت، هدفتوخدا تعیین کننده اید، نه حرفای صدمن یه غاز دیگران

ما شیخ و واعظ، کمتر شناسیم/یا جام باده، یا قصه کوتاه...

خواهش میکنم یکم فکر کنید خودتون هم به اینکه چیزی که مهم رشتس نه دانشگاه نمیکم دولتی بده ولی ارزش اینهمه استرسو نداره من خودم انسانی میخوندم کنکور دادم رشته ای که دوست دارم حقوق رو تو دانشگاه ازاد دارم میخونم خیلیم راضیم برمیگشتم عقبم دوست داشتم ازاد قبول شم مگه چیه مگه حتما باید دولتی بری که استرس و ترس داری، با عشق درستو بخون

تلاش کن فدا یه تار موت اگه نشد اگه نشد سال بعد بخوننننن تروخدااا تلاش کن جا نزن لاقل ب خودت میگی خون ...

از زندگیش عقب میوفته چندسال عمرشو بزاره پایه کنکور مهم اینه رشته ای که میخوادو قبول شه نه دانشگاه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش