2777
2789
عنوان

گاز گرفتن بچه

876 بازدید | 10 پست

چند روزی بود که به خاطر مرگ مادرشوهرم همگی خونه برادر شوهرم بودیم و شلوغ پلوغ بود و پسر  دو سالم مدام بین مجلس مردونه و زنونه تو  رفت و آمد بود...امروز دیدم رو ساعدش جای گاز...خیلی گریه کردم..یعنی کی تو این مدت بچم گاز گرفته و من احمق ندیدم.....جاش کبود شده...الهی بمیرم برای اون لحظه درد کشیدنت....خیلی ناراحتم..

شاید یکی از بچه ها گرفته

چشم از بچتون برندارید توروخدا

تو این جامعه خیلی اتفاقای بدتری ممکنه بیافته

کسی چه می داند شاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد یا پیانو می نوازد و اواز می خواند و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد...کسی چه می داند شاید تنها شرط معشوقه هیتلر به خاک خون کشیدن دنیا بود...کسی سر از کار زن ها در نمی اورد با سکوتشان شعر می خوانند با لبهایشان قطعه نامه صادر می کنند با موهایشان جنگ می طلبند با چشم هایشان صلح....کسی چه می داند شاید اخرین بازمانده ای دنیا زنی باشد که با شیطان تانگو می رقصد....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه جای دندون یه آدم گندست

بمیرم براش

کسی چه می داند شاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد یا پیانو می نوازد و اواز می خواند و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد...کسی چه می داند شاید تنها شرط معشوقه هیتلر به خاک خون کشیدن دنیا بود...کسی سر از کار زن ها در نمی اورد با سکوتشان شعر می خوانند با لبهایشان قطعه نامه صادر می کنند با موهایشان جنگ می طلبند با چشم هایشان صلح....کسی چه می داند شاید اخرین بازمانده ای دنیا زنی باشد که با شیطان تانگو می رقصد....

خودش نمیتونه بگه؟ واقعا بچه دوساله گاز گرفتن داره اه شاید ماله پسر بچه ها یا دختر بچه های ۱۰ ۱۲ سالس 

خدایا دو بار تو این شش ماه دل منو شکوندی اما دل مامانای منتظر دیگه رو نشکون کفر نمیگم اما اعتقادم ضعیف شد کلی باهات راز و دل کردم کلی التماست کردم کلی گریه کردم آخرش نشد یعنی اصلا نشنیدی ببخشید اما واقعا دیگه هیچی نمیگم الهی هیچ مادر ای وی افی نتیجه منفی نگیره سخته بخدا سخته 

اینجوری گازگرفتن بیشعوریه اما من بچه تپلی رو دوس دارم گازبگیرم یواش😍😍البته نه هربچه ای

مـــن بــــــلا نـــیـــســـتـــم کـــه😒بــــــلا مـــنه 😋                                     خاطرات من خداحافظ👋                                                        لطفا، ازتـه تــه تـــه قلبت برای،سلامتی پدرومادرم دوتاصلوات🙏وبرای حاجت قلبیم یک صلوات 🙏میفرستی🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز