2789
عنوان

من پسرم

| مشاهده متن کامل بحث + 2072 بازدید | 149 پست
مگه فحش نشونه آدم بودنه؟

وقتی که اطلاعی ندارین نظر ندین با تشکر

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

اینجا مناسب سنت نیست در کل که مناسب اقایون نیست 

 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد                      اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...                                            

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب ی ددی سایت هست که توی اونم خانوما هستن

تو به اونا کاری نداشته باش برو ددی سایت اینجا چی میخوای تو سریع

-اختاپوس: فقط یه احمق،وقتی هیچ چیز خنده داری وجود نداره میخنده.‏+پاتریک: تو دنیایی که چیزی واسه خندیدن نداره همون بهتر که احمق باشی

برو ددی سایت اینجا سایت زنونه حق دارن اینارو بگن سریع باش بدو برو

اول درست مثل ادم حرف بزن 

دوم اونجا همه زن هستن برو ببین

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

الان تو با شعوری؟مطمئنی پسری؟ عکستو بزار😂😂😂😂😂😂😂😂

گذاشتم ضایع نشی ها

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

اینجا خودت میبینی دیگه پسرم 

یه نمونه کوچیک از جامعه س 

سخته اینجا برات روحیه ت رو خراب میکنن 

باز خودت دانی 

موفق باشی

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

تو به اونا کاری نداشته باش برو ددی سایت اینجا چی میخوای تو سریع

پس تو هم ب من کاری نداشته باش 

خودت جواب خودت رو دادی

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

اول درست مثل ادم حرف بزن دوم اونجا همه زن هستن برو ببین

ساکت شو 

مث آدم حرف بزن یعنی چی؟؟چی گفتم من ؟؟؟؟!!!!

بعد میان میگن چرا چیزی میگین به مردا ببینین چه الکی جبهه میگیره://////من بیکار نیستم برم سایت مردونه وقتی جام اونحا نی 

-اختاپوس: فقط یه احمق،وقتی هیچ چیز خنده داری وجود نداره میخنده.‏+پاتریک: تو دنیایی که چیزی واسه خندیدن نداره همون بهتر که احمق باشی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792