2789
عنوان

من پسرم

| مشاهده متن کامل بحث + 2072 بازدید | 149 پست
بچه تو الان باید وسایلتو آماده کنی مهر بری مدرسه برای من فاز نگیر

@niniyar‍ 

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا یه پسر تو سایت مادرای باردار و سایت اختصاصی که متعلق به خانم ها و برای خاتم هاست چی میخواد. برو ...

تو ددی سایت همش زن هست

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

@niniyar‍

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اگه راضی بودین میشه برام دعا کنید یا حتی یه صلوات بفرستین زندگیم درست بشه 💚من به دعای شما اعتقاد دارم 🙏🏻💚                                                                            و ما دلمان روشن است به اشک شوق بعد از این همه سختی 🕊️🤍                                                                           

واقعا خیلی بی شعور هستید یک درصد هم از شعور بو نبردین

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

داداش هر طرف ببینی زنونس😐تو با این سن اوندی اینجا؟؟زشته

خب ددی سایت هم پر زن هسن

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

واقعا چتونه یه پسر ۱۶ ساله چیکارتون دارهفرض کنین آینده بچه های خودتونه

مرسی

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

خدا😂😂😂😂 وای ببخشید ولی این خیلی سم بود حیف بود نخندم😂😂

بخدا 90درصد پستام صلواته

اگه ی بار با موی خیس ک بوی شامپو میده بغلت بخابه میفهمی چرا ملت میرن زن میگیرن..🌹 اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن جغلـــه

من ن اومدم تو تاپیک هاتون نه فحشتون دادم نه چیزیی

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

واقعا خیلی بی شعور هستید یک درصد هم از شعور بو نبردین

تاپیک رو قفل کن اینجا به جونت میوفتن

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

ببین دختر و پسر نداره الان باید تمرکزت به درس باشه نه سایت

خب من بخاطر ی سری مشکلات شخصی اومدم

(کاربر پسر هستم) این کاربری درحال درمان افسردگی است لطفا توهین نکنید چیز های که دارم از درمانم یاد میگیرم رو اینجا بگم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792