2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میشه لطفا بگی. از زمانش و شدت درد نسبت به اولی

زایمان دوم روند زایمان خیلییی سریعتر

برا هرکسی ساعتهاش فرق داره ولی بصورت کلی سریعتر

مثلا من تو‌زایمان اول۱۶ساعت و ربع درد کشیدم توی‌دومی با لکه بینی و یه در خیلیییییییی خفیف رفتم بیمارستان گفت ۵فینگری

تا پرونده تشکیل دادن و بستریم کردن و زایمان و بخیه و....کلا ۲ساعت طول‌کشید 

چه خوب.خداکنه واسه منم دومی خیلی راحت باشه

ان شالله عزیزم

مطمئن باش همینطور

من همیشه برا بقیه دعا میکنم که زایمان مثل زایمان دوم من نصیبشون بشه انقد راحت بود بااینکه وزن بچه ۴۲۰۰بود و بخیه‌زیاد‌خوردم ولی سرعت زایمان و درداش عالیییی بود

فکر کنم بستگی داره به فاصله زمانی بین زایمان ها....

من3سال فاصله بود.سر اولی14ساعت درد کشیدم. سر دومی 4ساعت.

ولی خب سر دومی از یک ماه قبل خرده درد داشتم.سر اولی اصلا خرده درد نداشتم.

فکر کنم بستگی داره به فاصله زمانی بین زایمان ها....من3سال فاصله بود.سر اولی14ساعت درد کشیدم. سر دومی ...

منم سه سال فاصله است.

دقیقا اولی تا روز قبل زایمان هیچی درد نداشتم و اصلا حس بارداری هم نداشتم حقیقتا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز