اولش شما میری ی مشاور خوب میگیری
با توجه به شرایطت میری ی کلاس انلاین ثبت نام میکنی، مثلا ماز، تاملند، کلاسینو، سکو. تا یاد بگیری
بعذش باید برای هر مبحث تست بزنی. باید کتاب بگیری. این کارا واسه یازدهم بود نهایتا. خیلی دیر تصمیم گرفتی
همین اول تابستون هم شروع میکردی حداقل ی پیشرفتی میکردی
ی مشاور بگیر اول