2777
2789
عنوان

بکارت

290 بازدید | 23 پست

بچه ها افکارم خیلی اذیتم می‌کنه همش فکر میکردم بکارتمو از دست دادم من با فشار آب خودارضایی میکردم ولی خب هرگز خون نیومد یا علائمی هم نداشتم بعد گذاشتم کنار سر ترس از اینکه پردم آسیب ببینه بعد الان چندوقته تو‌فکرمه که پردمو از دست دادم انقد این فکر تو سرم بوده احساس باز بودن میکنم تو قسمت بدنم شما اینجوری شدید؟ چیکار باید کنم؟ کسیم ندارم راجبش باهاش حرف بزنم خیلی حالم بده کسی نیست درکم ؟ وای چیکار کنم از فکرش در بیام دارم دیونه میشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله تویه سنی این وسواس طبیعی هست و مطمئن باش پرده ت سالمه و اصلا بهش فکر نکن

پرده با فشار آب پاره نمیشه

رو این موضوع هم اصلا حساس نشو 

کم کم میفهمی با هر نخی خیال نبافی،بعضی نخا مثل نخ دندونه، امشب همه چی گرم فردا یخبندونه

بله تویه سنی این وسواس طبیعی هست و مطمئن باش پرده ت سالمه و اصلا بهش فکر نکنپرده با فشار آب پاره نمی ...

از صبح تا شب فقط همین تو فکرمه اعصابم‌واقعا داره بهم میریزه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش