2777
2789
عنوان

❤️❤️👩🏻‍🎓👩🏻‍🎓فرهنگیان👩🏻‍🎓👩🏻‍🎓❤️❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 1915 بازدید | 114 پست
من به خاطر علاقه خیلی شدید و بلند پروازیم همیشه دیوونه وزارت نفت بودمو دعا میکنم معلمی رد شم چون واس ...

چند درصد اونایی ک مهندسی نفت مبخونن تو وزارت نفتن؟ 

های^_^ اگه مخالف نظر منی ریپ نزن ببین تذکر دادم بهت🤐دارم دانشجو دکتری آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه تهران میشم(کنکوری)📆⬆️من واسه این کار زاده شدم💎 من به هرچی تو زندگیم میخوام میرسم💪🏼🐦🔥 ؛مربی بدنسازی، EMS، Spinning، لیزرتگ، فیزیکال فیتنس و شنا🏊🏻🤸🏻🚴🏻 درحال یادگیری زبانم برای ✈️🇶🇦✨️ رویای شیرینم 🇶🇦 که به حقیقت میپیوندی چون من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

شما رفتین فرهنگیان ، خوشحالی و راضی موفق باشی ولی اینقدرم همه چی گل و بلبل نیست

زمینه‌ی ادامه‌ی تحصیل خیلی براشون محدوده

حقوق ناچیز دارن مخصوصا با این دورو زمونه

خارج نمیتونن برن ، تعهد خدمتی چندبرابری دارن

حالا چون یه حقوق میدن که اونم نصف بیشترشو دوران دانشجویی به عنوان پول خوابگاه و غذا میگیرن دلیل نمیشه یه رشته‌ی عالی باشه

کاملا متوسطه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فکر نمیکنم پسری ۳۰ ساله متشخص و خانواده دار کارمند بانک باماشین دنا و خونه ۱۰۰ متریدره پیت باشه!

اون پسرا رو نمیگم عزیزم

دوستم فرهنگیانه تعریف می‌کرد خواستگارش ۳۰ سالشه 

هیچی نداشته 

می‌گفته بریم خونه مادرم زندگی کنیم

حقوقشم به زور ۲۰ تومنه

معلمی یا دانشجو معلم؟

اون پسرا رو نمیگم عزیزمدوستم فرهنگیانه تعریف می‌کرد خواستگارش ۳۰ سالشه هیچی نداشته می‌گفته بریم خونه ...

دانشجو معلم



آقایون حق شرکت در تاپیک من و ریپلای کردن کامنت من رو ندارن مردی که در چنین فضای خانومانه ای باشه حرفش برام مفتم گرونه.

داره اغراق میکنه 😃منم خواهرم دانشجوی فرهنگیانه 


یـه دخـتر بـا قلبـی مهربون🫠🤗و روحـی آزاد🫧💙عـاشـق کـتاب‌ها، فیـلم‌ها و داسـتان‌هـایـی کـه مـن رو بـه دنیـاهای دیگـه مـی‌برن. بـه دنـبال پیـدا کـردن مـعنای زنـدگی در مـیان کلـمات و تـصاویر هـستم.

من کامپیوتر میخونمکل فامیلام نفتنماهی هشتاد بدون مزایا میگیرن

کی استخدام شدن؟

الان استخدامی هاش خیلی کمه

های^_^ اگه مخالف نظر منی ریپ نزن ببین تذکر دادم بهت🤐دارم دانشجو دکتری آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه تهران میشم(کنکوری)📆⬆️من واسه این کار زاده شدم💎 من به هرچی تو زندگیم میخوام میرسم💪🏼🐦🔥 ؛مربی بدنسازی، EMS، Spinning، لیزرتگ، فیزیکال فیتنس و شنا🏊🏻🤸🏻🚴🏻 درحال یادگیری زبانم برای ✈️🇶🇦✨️ رویای شیرینم 🇶🇦 که به حقیقت میپیوندی چون من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

بیرون از دانشگاه هم پوشش فرد رو در نظر دارن؟

خیر

مگر خودتو یهویی ببینن جایی

های^_^ اگه مخالف نظر منی ریپ نزن ببین تذکر دادم بهت🤐دارم دانشجو دکتری آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه تهران میشم(کنکوری)📆⬆️من واسه این کار زاده شدم💎 من به هرچی تو زندگیم میخوام میرسم💪🏼🐦🔥 ؛مربی بدنسازی، EMS، Spinning، لیزرتگ، فیزیکال فیتنس و شنا🏊🏻🤸🏻🚴🏻 درحال یادگیری زبانم برای ✈️🇶🇦✨️ رویای شیرینم 🇶🇦 که به حقیقت میپیوندی چون من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

هم جدید هم قدیمیاصلا من نمیدونم چرا همه میخوان بگن معلمی خوبه هدف من بده دیگه خسته شدم میخوام گریه ک ...

من اصلا نگفتم هدف شما بده ب هیچ وجه

فقط شرایط سخت جامعه رو گفتم چون اینجا جایی نیس ک شما تلاش کنی ب هدفت برسی چون لایقشی 

انقدر ماشالله پارتی هست و ...


های^_^ اگه مخالف نظر منی ریپ نزن ببین تذکر دادم بهت🤐دارم دانشجو دکتری آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه تهران میشم(کنکوری)📆⬆️من واسه این کار زاده شدم💎 من به هرچی تو زندگیم میخوام میرسم💪🏼🐦🔥 ؛مربی بدنسازی، EMS، Spinning، لیزرتگ، فیزیکال فیتنس و شنا🏊🏻🤸🏻🚴🏻 درحال یادگیری زبانم برای ✈️🇶🇦✨️ رویای شیرینم 🇶🇦 که به حقیقت میپیوندی چون من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

داره اغراق میکنه 😃منم خواهرم دانشجوی فرهنگیانه


توبرو همون پیام نور در حد تو نیس ب فرهنگیان نظر بدی

آقایون حق شرکت در تاپیک من و ریپلای کردن کامنت من رو ندارن مردی که در چنین فضای خانومانه ای باشه حرفش برام مفتم گرونه.

ای جااااااااانم مبارکه مبارکه ... مبارکه .. مصاحبتم با استاد شمس بگیر به امید خدا قبولی ماشالله ب ...

قربونت واقعا ممنونتم عزیزم...خیلی دعات کردم..خوب شد پیدات کردما😍🥰تا ازت تشکر کنم

عالی بود...استاد شمس هم عالیه باهاش مصاحبه گرفتم اتفاقا حالا قراره کار کنم..تک‌ظرفیتی هستم امیدوارم قبول بشم

ما آخرین نسلی هستیم که می دونیم دنیای قبل از اینترنت چه حس و حالی داشت..
ای جااااااااانم مبارکه مبارکه ... مبارکه .. مصاحبتم با استاد شمس بگیر به امید خدا قبولی ماشالله ب ...

قربونت واقعا ممنونتم عزیزم...خیلی دعات کردم..خوب شد پیدات کردما😍🥰تا ازت تشکر کنم

عالی بود...استاد شمس هم عالیه باهاش مصاحبه گرفتم اتفاقا حالا قراره کار کنم..تک‌ظرفیتی هستم امیدوارم قبول بشم

ما آخرین نسلی هستیم که می دونیم دنیای قبل از اینترنت چه حس و حالی داشت..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز