2777
2789

نه ما باهاشون خوبیم .چون ایرانی هستیم .

انشاالله امام زمان بیاد 

همه کشورها میشند امت .

تازه میگند مرزها برداشته میشود .فکر کنم لازم به گذرنامه هم نشه .شاید بشه .اونجوری دیگه دعواهامون از بین میره افغانستان هم پیشرفت مبکنه .

اقایون درخواست ندهید ....درخواستهاتون زیاده .و من کار دارم .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه ما باهاشون خوبیم .چون ایرانی هستیم .انشاالله امام زمان بیاد همه کشورها میشند امت .تازه میگند مرزه ...

چه قشنگ🥰🥺🌸واقعا

سلام گل گلیا. اکانت دست دونفره. دوتادخترخاله ایم ۲۲ و ۳۶ ساله.هرجفتمونم اکانت قبلیامون ترکیده. من خودم خواستم اون دعواش شد😅😆


کجا دیدید ایرانی های مهاجر مثلا آلمان یا سوئد که خیلی هم زیادن تو این  و تا کشور ، بیان پنهونی پهپاد بسازن یا برن زمین رو بکنن تا پاسگاه و پادگان رو تصرف کنن با اون همه مشکلات مهاجرتی هم که دارن ؟!🫤

میدونستی زمان جنگ نصف جاسوس ها همین افغانی ها بودن؟

کارگر بودن عمله  و همراه با هند پاکستانی اذری کشور همسایه ترکیه داعش و کورد عراق ترکمنستان تاجیکستان از تمام کشورها ...

اقایون درخواست ندهید ....درخواستهاتون زیاده .و من کار دارم .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اگه من

نیلارزخسته | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792