2789
عنوان

خیلی لاغرم

104 بازدید | 14 پست

بنظر خودم خیلی لاغرم اگه چند کیلو اضافه کنم خیلی قشنگ میشم الان حس بدی دارم 

تیروئید کم کار هم دارم دکتر تغذیه شهرمون خوب نیست 

گین آپ خوزدم عالی شدم بعدش برگشت و بدنم ترک خورد، سیپروهپتادین خوردم برگشت، مخمرآبجو رو زیاد نخوردم ادامه ندادم

بنظرتون چه محصولی استفاده کنم ده کیلو وزن اضافه می‌کنم؟ بدون عوارض باشه لطفا


بروهی ایران♥️🫡نام آنان را بگو، آنها عدد نیستند؛ جان ایران اند.🕊🖤 سپهر بابا، کجایی بابا؟

چندی 

وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(سوره بقره، آیه ۲۱۶)«و بسا چیزی را خوش نداشته باشید در حالی که خیرِ شما در آن است، و بسا چیزی را دوست بدارید در حالی که شرّ شما در آن است، و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید.»ما می‌خواهیم، اما او می‌داند...و آن‌چه او سازد، همان خیرِ ماست.«وَاللهُ یَعلَمُ وَأَنتُم لَا تَعلَمونَ»(سوره بقره، آیه ۲۱۶)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قدم ۱۶۲ وزنم دوماه پیش پنجاه بود ولی الان کمتر شدم

منم همین حدودم، اعصابم خورده

وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ(سوره بقره، آیه ۲۱۶)«و بسا چیزی را خوش نداشته باشید در حالی که خیرِ شما در آن است، و بسا چیزی را دوست بدارید در حالی که شرّ شما در آن است، و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید.»ما می‌خواهیم، اما او می‌داند...و آن‌چه او سازد، همان خیرِ ماست.«وَاللهُ یَعلَمُ وَأَنتُم لَا تَعلَمونَ»(سوره بقره، آیه ۲۱۶)

اصلا محصولات چه چاق کننده چ لاغر کننده نخورین معده و کبدتون داغون میشه به مرور از غذاهای سالم مثل ماهی و تخم مرغ حبوبات لبنیات استفاده کن

اجیل بخور 

چیزای چرب و چیلی اینا رو نخوری ب جای چاق شدن بدتر میشی عزیزم

اصلا محصولات چه چاق کننده چ لاغر کننده نخورین معده و کبدتون داغون میشه به مرور از غذاهای سالم مثل ما ...

ممنونم از دلسوزیتون خودمم دوست دارم این کار رو بکنم ولی واقعا اشتها ندارم


بنظرت برم باشگاه مکمل بخورم و ورزش بکنم اشتهام زیاد تر نمیشه؟

بروهی ایران♥️🫡نام آنان را بگو، آنها عدد نیستند؛ جان ایران اند.🕊🖤 سپهر بابا، کجایی بابا؟

یه ۳ کیلو دیگه اضافه کنی اولیه میای بازه نرمال

آره

من ۵۸ کیلو شده بودم خیلی خوب بودم💔😭🥲لاغر شدم بعدش

بروهی ایران♥️🫡نام آنان را بگو، آنها عدد نیستند؛ جان ایران اند.🕊🖤 سپهر بابا، کجایی بابا؟

ممنونم از دلسوزیتون خودمم دوست دارم این کار رو بکنم ولی واقعا اشتها ندارمبنظرت برم باشگاه مکمل بخورم ...

اره باشگاه برو بنظرم با یه دکتر تغذیه هم مشورت کن حالا نشد مربی باشگاه اینا بلاخره یه راهی دارن ولی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792