2777
2789
عنوان

نداری بیچارگی

24 بازدید | 0 پست

این روزا حسابی بابت دست خالی بودن مون حسابی دارم خفت میکشم دارو بچه مو نمیتونم بگیرم بچه دوماه متوالی مریض شده دکتر رفتیمه خودم رباط صلیبی زانو پاره شده زانو بند فیزیوتراپی لیزر نوشته نمیتونم برم داروهام هیچی قسط هامون خیلی زیاده خسته ام کلافه ام 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شما با کسی که

منm12 | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792