2777
2789
عنوان

نگارم دوستان

| مشاهده متن کامل بحث + 10694 بازدید | 112 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام نگار خانم من نگرانت هستم خواهش میکنم هر تصمیمی میگیری بگیر ولی به این مرد برنگرد. اون آقا شما ر ...

سلام عزیزم 

مرسی از لطفی ک ب من داری 

نه هیچوقتتتت ب هیچ قیمتی برنمیگردم 

سروش مرد برام 

سلام عزیزم مرسی از لطفی ک ب من داری نه هیچوقتتتت ب هیچ قیمتی برنمیگردم سروش مرد برام

الهی شکر که خودت عاقل هستی و تصمیم درست رو گرفتی خیلی نگرانت بودم گفتم تکلیف این طفل معصوم چی میشه؟ خواهر قشنگم هیچ اتفاق بدی نیفتاده هرچی بوده تموم شده رفته اصلا بهش فکر نکن ماشالله هزار ماشالله جوونی عزیزم آینده منتظرت هست. یه روز به امید خدا میای از موفقیت هات میگی. 

نگار عزیز من به شدت شما رو تحسین میکنم خیلی شجاع هستی و قدرت تصمیم گیری بالایی داری. اگر من به اندازه شما شجاع بودم در 25 سالگی تمومش میکردم پس هر کسی نمیتونه مثل شما باشه یادته گفتی میخوای دنبال دلت بری تا بعدا حسرت نخوری؟ اتفاقا کار درستی کردی عزیزم. هز وقت ناراحت شدی بدون کسی هست که داستان خیلی غم انگیز تری داره با این تفاوت که شما با شجاعت دنیا رو متحیر کردی ولی من نتونستم. پس خیلی به خودت افتخار کن. من با شما همشهری هستم میتونی تا آخر عمر به عنوان خواهر روی من حساب کنی. 

این قابل ستایش هس که برای خواسته ات جنگیدی و در شرایط بحرانی بهترین تصمیمات رو گرفتی. منتظرم موفقیت های دختر شجاع رو ببینم. 

مرسی از محبتت دوستم چشم حرفات یادم میمونه🫂♥️

عزیزمی 🩵🫂

 یه وقتایی مجبوریم بپذیریم که خودمونیو خودمون و تنهاییمونو قبول کنیم و دوسش داشته باشیم هر اندازه هم دورمون شلوغ باشه کسی جز خودمون نمیتونه آروممون کنه، البته اینا رو به خودمم میگم... 

امیدوارم بهترین ها واست رقم بخوره و درادامه خدا واست خیلی قشنگ بچینه


ارغوان، شاخه ی هم خون جدا مانده من... 
سلام نگار خانم امیدوارم حالت بهتر شده باشه من به عنوان یه خانم که تجربه‌های سختی در گذشته داشتم بهت ...

شما کاربری دیگه ای نداشتین و یا من باهاتون صحبت نکردم؟ 

ارغوان، شاخه ی هم خون جدا مانده من... 
شما کاربری دیگه ای نداشتین و یا من باهاتون صحبت نکردم؟

سلام خانم گل 

خیر من هیچوقت داخل نی سایت کاربری نداشتم و متأسفانه سعادت همصحبتی با شما رو هم نداشتم. 


خواننده خاموش نگار خانم بودم ولی وقتی متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده به شدت نگرانش شدم و چون هیچ شماره ای از ایشون نداشتم مجبور شدم عضو نی نی سایت بشم. 

همونطور که می‌بینید تاریخ عضویت شهریور بوده. 

پاینده باشید 


سلام خانم گل خیر من هیچوقت داخل نی سایت کاربری نداشتم و متأسفانه سعادت همصحبتی با شما رو هم نداشتم. ...

سلام اختیار دارید، بله متوجه تاریخ عضویت شدم،،فقط دیروز که پیامتون رو خوندم یک لحظه ادبیاتتون واسم آشنا اومد

تشکر، شما هم برقرار باشید و سبز 🌱🙏

ارغوان، شاخه ی هم خون جدا مانده من... 
نگار عزیز من به شدت شما رو تحسین میکنم خیلی شجاع هستی و قدرت تصمیم گیری بالایی داری. اگر من به انداز ...

مرسی از حرفای قشنگو دلگرم کنندت🫂♥️

ممنونم از محبتت عزیزم

نگار جان بازم بیا برامون از خودت و حس و حالت تاپیک بزن. اینحا قصه ی خودت رو می نوشتی ربطی به سروش نداشت اونم یه دوره تو زندگیت بوده و حالا نیست. حالا هم بیا از کارا و حس هات بگو. دوستت دارم دختر مهربون.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز