2777
2789
عنوان

نگارم دوستان

| مشاهده متن کامل بحث + 10683 بازدید | 112 پست
ببین همه میدونستین انگار جز خودم احمقمحتی اگ حیله هم بود نباید این کارو میکرد نمیخشمش هیچوقت

دور از جون 😭😭

نگواینو

بخدا کە الان انقد گریە کردم دارم دیوونە میشم عزیزم

آخە چرااا😭😭😭💔💔💔

دور از جون 😭😭نگواینوبخدا کە الان انقد گریە کردم دارم دیوونە میشم عزیزمآخە چرااا😭😭😭💔💔💔

آمین جانم 

غصه منو نخور 

من ساده بودم حقم بود این بلاها سرم بیاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام نگار خانم

من شمارو نمیشناسم ولی خیلی وقت پیش اتفاقی یکی از تاپیکهاتونو دیدم و بقیشو خوندمو چقدر جذاب و شیرین بود برام عشقتون

اون مدتی که نبودید چندبار سر زدم ببینم تاپیک جدید گذاشتید که دیدم نیستید همیشه فکر میکردم آنچنان غرق خوشی و خوشبختی هستید که دیگه وقتی واسه اینجا اومدن ندارید و واقعا خوشحال بودم براتون که الان متاسفانه مثل بقیه دوستان شکه شدم😔

کاش برامون بگی چی شد

سلام نگار خانممن شمارو نمیشناسم ولی خیلی وقت پیش اتفاقی یکی از تاپیکهاتونو دیدم و بقیشو خوندمو چقدر ...

سلام عزیزم 

لطف داری ب من

واقعا غرق خوشی بودم یهو خراب شد 

چت هاش رو با همسر سابقش دیدم 

خیلی صمیمی 

کلی درد ودل کرده بودن 

ناراضی از من ....

 تو حرفاشون فهمیدم کادو خریده بود براش 

اون زن میگرن داشت گفته بود با همون قرصه ک ترکیه اورده بود فقط خوب میشه 

اینم گفته بود شده خودم رفتم ترکیه بخرم برات پیداش میکن

نفهمیدم زیر گوش من دارم لاس میزنن



سلام عزیزم لطف داری ب منواقعا غرق خوشی بودم یهو خراب شد چت هاش رو با همسر سابقش دیدم خیلی صمیمی کلی ...

حالا بره ترکیه تا جونش در بیاد برا زنه قرص بخره گند زد به زندگیش‌ . گوهری مثل تو رو از دست داد

حالا بره ترکیه تا جونش در بیاد برا زنه قرص بخره گند زد به زندگیش‌ . گوهری مثل تو رو از دست داد

دقیقا اون تایمی بهش هدیه داده بود 

ک برا منم خریده بود 

این فکرا داره فکرمو داغون میکنه

سلام عزیزم لطف داری ب منواقعا غرق خوشی بودم یهو خراب شد چت هاش رو با همسر سابقش دیدم خیلی صمیمی کلی ...

عیبی نداره زندگی بالا پایین داره میدونم الان تو شرایط سختی هستی و بدون میگذره

من بعد از ده سال زندگی مشترک فهمیدم نباید آدم خوبه‌ی قصه باشی اتفاقا باید بی‌رحم باشی سنگدل باشی فقط فکر خودت باشی اینجوری آدمها بیشتر دنبالتن و بیشتر میخوانت شما هم خیلی بهش خوبی کردین از خیلی از معیارهاتون بخاطرش گذشتین همین باعث شد از یه جایی به بعد دیگه دیده نشین ولی اونی که یه روزی زندگیشو خراب کرده با یه روی خوب نشون دادن عزیز شده

به آدمها خوبی نیومده دنیا خیلی بد شده

عیبی نداره زندگی بالا پایین داره میدونم الان تو شرایط سختی هستی و بدون میگذرهمن بعد از ده سال زندگی ...

درست میگی 

من خیلی جاها دوس داشتن اونو ترجیح دادم 

جوابمم گرفتم

درست میگی من خیلی جاها دوس داشتن اونو ترجیح دادم جوابمم گرفتم

غصه نخور عزیزم تو تازه اول راه زندگی هستی مطمئن سال دیگه این موقع اصلا اسمشم یادت نمیاد فقط به فکر پیشرفت و توانمندی خودت باش خودتو قوی کن خودتو سرگرم کن بذار همیشه سرزنده بمونی

و تا آخر عمر صدتو واسه آدمها نذار

درست میگی من خیلی جاها دوس داشتن اونو ترجیح دادم جوابمم گرفتم

حالا میاد به تو هم می گه به خاطر دخترم می خواستم دلشو نرم‌کنم اما اصلا اینجور نیست نگار جانم بحث هوا و هوس هست ببین یه گزینه اینه تا جایی که می شه حق و حقوقت رو بگیر و زندگی خودت رو دوباره بساز و یه گزینه این که بعد مدتها ببخشی و زندگی کنی اما اگه برگردی هیچ وقت قلبت باهاش آروم نیست و اون عشقو نداری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز