2777
2789
عنوان

یه انگشت

338 بازدید | 16 پست

سلام خوشگلا عیدتون مبارک😍

امروز رفتم بیمارستان..معاینه شدم گفتن یه انگشتی...یعنی چی؟

چیکار کنم رحمم باز شه؟

همسرم و دخترم زندگیمن  خدایا مرسی از لطفت  

یعنی باید بشی سه انگشت که بستری بشی 😁

دوش اب گرم بگیر پیاده روی کن و قر بزرگ بده خیلی زیاد کمک میکنه زود هم نرو بیمارستان هر وقت دردهای منظمت هر ده دقیقه شد برو 

یعنی باید بشی سه انگشت که بستری بشی 😁 دوش اب گرم بگیر پیاده روی کن و قر بزرگ بده خیلی زیاد کمک میک ...

😂😂

حالا ی انگشت یعنی چن سانت؟

مرسی عزیزم باشه

همسرم و دخترم زندگیمن  خدایا مرسی از لطفت  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂 حالا ی انگشت یعنی چن سانت؟ مرسی عزیزم باشه

همون یه سانته فک کنم باید ده سانت دهانه رحم باز بشه که موقع فشار بشه بچه دنیا بیاد فعلا وقت داری چند ساعتی 

واسه من سه سانت تا ده سانت باز شدن البته یه ساعت بود خوب پیاده روی کردم پله بالا پایین برو 

همون یه سانته فک کنم باید ده سانت دهانه رحم باز بشه که موقع فشار بشه بچه دنیا بیاد فعلا وقت داری چند ...

مریی عزیزم...خداروشکر...ی سانتم یه سانته

همسرم و دخترم زندگیمن  خدایا مرسی از لطفت  
آخی  ایشالا که بسلامتی فارغ میشی نی نی ات رو بغل میگیری

ممنون عزیزدلم

چشم حتما گلم...انشالله خدا تو این سال جدید فرزند سالم و صالح بهت عیدی بده

همسرم و دخترم زندگیمن  خدایا مرسی از لطفت  
ممنون عزیزدلم چشم حتما گلم...انشالله خدا تو این سال جدید فرزند سالم و صالح بهت عیدی بده

ان شاالله به سلامتی نی نی اتو بغل بگیری میشه واسه منم دعا کنی سعیده هستم🙂

یا من هو به کل مکان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز