خواهش میکنم میخوایین نماینده شین به همه چیز دقت کنید بابا بعضیا شورش و در میارن اصلا برنامه ریزی بلد نیستن سلیقه هم بعضیا ندارن البته بلا نسبت نماینده های خوب که واقعا تلاش میکنن .....من و یه خانمی نماینده بودیم اون شماره کارتش و داد برا روز معلم پول جمع کنیم .....گفتیم دلخواه...نزدیک چهار تومن جمع شد من نماینده کلاس دوتا بچه هام بودم پول کلاس بعدی رو من جمع کردم چون تنها بودم .....پولی که دست من بود هم چهار تومن بود دو میلیون سکه خریدم دو تومن هم پذیرایی با هزینه خودم هم بادکنک و برف شادی خریدم اون خانمه رفت یه کیک و به تعداد آبمیوه و چند تا بادکنک خرید برای هدیه هم یه سینی استیل خرید مادرا از من شکایت کردن منم سال بعد اصلا نماینده نشدم دیدم بعضیا میگن نفری آنقدر با اینکه وقتی من بودم به دلخواه بود و تاکید میکردم یک پک سیب پرتقال شکلات بزارن .......پارسال هرچی گفتن بیا گفتم اصلا و ابدا