im_mm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/04 تعداد پست: 18 عنوان زندگی 69 بازدید | 1 پست امسال دهم ریاضی تو یه مدرسه نمونه دولتی میرم. ولی خب میدونم دوره ای که آدم فقط با درس می تونست موفق بشه گذشته، الان واقعا درس کافی کافی نیست. چیکارا خوبه؟ 1404/06/04 | 09:05 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
درجستجویبندگی عضویت: 1402/08/06 تعداد پست: 5084 درس همه چیز نیست ولی سعی کن توی جایی که هستی کار خودتو به نحو احسن انجام بدی موفقیت در اینه خدایا من از تو ، تو را خواهم و بس