2777
2789
عنوان

خیانت تحصیلی

130 بازدید | 7 پست

بچه ها من الان میرم. سرکار و آخر شهریور دیگه تموم میشم ، بنظرتون تمدید نکنم قردادمث و بشینم برا دکتری بخونم که اگه بخونم باعث ارتقا شغلم میشه 

یا تمدید کنم که سابقم از همکلاسی هام کم نشه و باهاش درس بخونم که اینطوزی خیلی سخت میشه و واقعا مدیریت میخاد در عوض هم سابقه میشه و پول داری 

خیانت تحصیلی چیه انقد خندیدم مردم

رشته ام تربیت بدنی ولی نه تربیت دارم نه بدن / پروفم خیلی شبیه خودمه واس این عاشقشم / اسم مننننن سارینا نیست آتیه ام آ-ت-ی-ه با من تکرار کن آ-ت-ی-ه بگو آ-ت-ی-ه نگو س-ا-ر-ی-ن-ا 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکتری اسمش ۴ ساله

کم کم ۶ سال عمر آدم رو می‌گیره

میخواید توی این ۶ سال یا اصلا در بهترین حالت ۴ سال کار نکنید؟

کارتون رو از دست ندید.

سعی کنید یا شغل راحت‌تر پیدا کنید

یا کمی سختی تحمل کنید❤️

جهان استوار نمی‌ماند مگر با سری خمیده بر روی شانه‌ی کسی که دوستش داریم…

دکتری اسمش ۴ سالهکم کم ۶ سال عمر آدم رو می‌گیرهمیخواید توی این ۶ سال یا اصلا در بهترین حالت ۴ سال کا ...

خوندن برای قبول شدنش رو میگه دیگه

چهارسال که نمیتونه کار نکنه

البته امیدوارم منظورش همون باشع که من گفتم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز