برادرم خودش هزینه کاملش رو داد.
پزشکی یکم دیربازده هست ولی کسی که درس بخونه و امید داشته باشه قطعا به درآمد های بالا میرسه.
درآمد پزشکی هم کسی که تخصص گرفته و شهرستان های خوب مطب داره از ماهی حداقل ۸۰ شروع میشه به بالا
استاد خودم ۴۳ سالشون هست ماهی میلیاردی درآمد دارن
برای پزشکی اگه توو سن ۳۰ سالگی درحال حاضر به حداقل ۸۰ باید قانع باشن و کم کم خیلی بیشتر میشه