2777
2789
عنوان

تحصیل

73 بازدید | 6 پست


بچه ها من یه تصمیمی میخوام بگیرم  لطفا نظراتونو بگید


من زمان کنکورم ،سال دوم و سوم دبیرستان عالی درس میخوندم معدل نهایی هام ۱۹.۷۶هس ینی تو همش ۲۰گرفتم فقط دو تا درس۱۹.۲۵


سال کنکورم مامان بابام خیلی اختلافشون بالا گرفت خونمون هر روز جنگ و دعوا و ناراحتی

کسی مستقیما بمن کاری نداشت اما من روحیم خراب شد هیچی درس نخوندم از مدرسه میومدم همش میخوابیدم


از اون یکی دوستام که تو کلاس از من عقب تر بودن دو سه تاشون پزشکی اینا آوردن

الان برا من شده حسرت که چرا به آرزوم نرسیدم دندون پزشکی قبول بشم،رتبم شده بود ۵۰۰۰منطقه یک و معلم شدم

الان متاهلم و یه بچه دارم،شوهرم شدیدا تشویقم میکنه و میگه کمک میکنم تو کارات


بنظرتون شدنیه؟من چندسال همه چیو به خودم محدود کنم و....به آرزوم برسم

خدایا کمی آرامش فقط همین

اره عزیزم چرا ک نه تلاش کن بخون میشی

 سیسی من کنسلم کلا نه اخلاق دارم نه حوصله اقا ببینم درخواست داده میرینم به سرتاپاش کلاس هشتمم دکی عمومی آیندتونم و درسمم عالیه میخوام نهم برم تیزهوشان🙌و تقریبا ۱۵ سالمه🎀کرد هم هستم🍓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین کنکور قضیه ش خیلی متفاوته نسبت به امتحان و معدل! و تقریبا هر کسی تا حد زیادی پتانسیل خودشو می‌دونه ک می‌تونه موفق شه یا نه. اگر فک می‌کنی تو تست زنی اینا توانمندی استرس نمی‌گیری، فرزی و فس فس نمیکنی تو تست زدن و ... آره شدنیه

لبخند بزن، گاه قوسی کوچک میتواند معماری بنایی را نجات دهد..
من امسال دوازدهم بودمبا تراز ۸۸۰۰ لب مرز پزشکی تعهدی کرمان هستم و دارم مغزم رو از دست میدم...

ببین عزیزم هنو خیلی فرصت داری اصلا خودتو ذره ای سرزنش نکن

خدایا کمی آرامش فقط همین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز