2777
2789

خاله منم کوچیک  تر از کنه دوازده سالشه وقتی بچه بودم دستش از دو جا قسمت مچ شکست پین گذاشتن و اتل بستن که پانسمانش باید عوض شه بعد اینکه یک ماه بعد عمل خوب میشه و پیت رو میتونید بردارید یکم درد و خونریزی داره

دخترام عزیزای دلم❤️🥺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چی کار می تونیم بکنیم که نیاز نباشه

والا واقعا کاری نباید بکنید چون دست باید استراحت کنه

نمیشه گفت توی آتل تکونش بدید چون خود دکتر میگه بذارید استراحت کنه

ممکنه تلاش زیاد به موفقیت ختم نشه ؛ اما صددرصد به پشیمانی و حسرت ختم نمیشه

خیلی متشکرم موقع برداشتن هم بی هوش می کنن؟

پین مگه پلاتین رو نمیگید؟

پلاتین دائمیه دیگه

نکنه فیکساتور گذاشتن براش؟

اگر اره مثل همون عمل قبلیه صرفا موضعی میزنن نه کلی

ممکنه تلاش زیاد به موفقیت ختم نشه ؛ اما صددرصد به پشیمانی و حسرت ختم نمیشه

پین مگه پلاتین رو نمیگید؟پلاتین دائمیه دیگهنکنه فیکساتور گذاشتن براش؟اگر اره مثل همون عمل قبلیه صرفا ...

گفتن پین گذاشتیم بعد چند هفته بایددربیارید دقیق نمی دونم چیه 

خیلی ممنونم فیزبوتراپی اینا لازم نشد؟

نه گلم شیش ساله بود اون موقع سریع جوش خوردن ولی شب تا صب گریه میکرد  نمی‌داشت لباسشو دربیار بیا لباس بیمارستان اومده بود خونشون  استخوان دست زود جوش میخوره به اتل نباید آب بخوره موقع استحمام مراقب باشین

آرزوی بهبودی دارم براتون💗

دخترام عزیزای دلم❤️🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792