2789
عنوان

احساس

57 بازدید | 4 پست

سلام بچها،میخوام‌ی مشورت ازتون بگیرم،میدونم احتمالا احمقانه باشه ولی خب دله دیگ کاریش نمیشه کرد،ی مرد۳۵ساله هس تو مجازی باهم هم گروهیم پیوی هم داشتیم ازهرجهتی حرف زدیم..من خودم۲۸سالمه،بچها حس میکنم که دوسشدارم و اونم‌چن‌شب پیش بهم گف بنظرم دارم‌بهت وابسته میشم(بخاطر ی موضوعی) ولی من ازخیلی قبلترکه باهاش هم‌صحبت بشم‌روش کراش بودم،میترسم بهش بگم دیگ‌باهام حرف نزنه یا دوستیمون بهم بخوره یا واقعا نمیدونم اگ راهنماییم‌کنین ممنون‌میشم

میخوای بذار اول اون اقا بگن

نمیگه که یجورایی انگار بادس پس میزنه با پا پیش،واقعا سردرگمم،معنی رفتاراشو نمیفهمم یباربهم میگ‌خیلی برام مهمی یبارسردبرخوردمیکنه،یبارم ک گفتم کاش برات اهمیت داشتم گف کاش چشات بازمیکردی چیزایی ک نمیبینی میدیدی،خیلی اتفاقاشده که گفتنش جایزنیس،واقعانمیدونم بهش بگم اونیکه دوسشدارم بهش حس دارم تویی یان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد از ازدواج اظهار علاقه کنید . بذارید بیان خواستگاریتون و بعد از عقد و ازدواج علاقه تونو‌ بگید یا حداقل بعد از محرمیت 

 این جور کارها آخر و عاقبت نداره ؛ شما ارزشمندید خیلی

سلام اگ تو نظرات حرف بدی ب من زدین ک پشیمونید و دنبال حلالیت میگردین فقط و فقط ی شرط دارم. اینک هر روز از ته دل و مضطرانه برای فرج و سلامتی امام مهدی(عج) دعا کنید💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز