بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یه دختر سبزه جذاب با چشمای مشکی 👧 عاشق فیلمای عاشقونه و رنگ قرمز جیغ ❤️💅 برون گرا 😜خوشگل سایتتونم 😇 حوصله بحث با آدم نادون ندارم پرنسس های نی نی سایت تحت هیچ شرایطی ریپلای نکنن داخل تاپیک هام هم نیان مرسی اَه
تازه شنیدم یه مصوبه تازه ای اومده سهمیه های 5 رو 25 میگیرن اما در عوض فقط یک سال میتونن ازش استفاده کنن اما فرق خاصیم اون یک ساله نداره فقط شرایط برای بدون سهمیه ها سخنر شد