خیلی احساس بدیه همش همه جا حس میکنم خیلی زشتم یا سنم زیاد میزنه همش با خودم درگیرم خیلی ناراحتم از این موضوع اولا اینجور نبودم اعتماد به نفس داشتم ولی بعد ازدواج اینقد خانواده شوهر گفتن پسرمون از تو خوشگلتره خوبه بچه ها شبیهت نیستن دیگه احساس پوچ بودن دارم خیلی خودمو زشت میدونم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اگه شما زشتی پس خیلی ادم هایی ک فکر میکردم خوشگلن از شما زشت ترن 😐
گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟